Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

interview dengan spa... macam sempoi...

hm... dah lama dah aku tak update blog ni... hati tak tenteram tak bleh nak update la jawabnya... semalam aku ada interview dengan SPA... untuk jawatan pegawai zat makanan... fuh!!! yang paling tak bestnya... aku sampai lewat untuk pendaftaran sebab jem sangat tapi salah aku juga sebab tak kejut driver teksi jiran rumah aku tu awal2... hm... tapi alhamdulillah... masih diterima lagi la...

aku calon yang ke-7... sebab ni kali kedua aku interview... rasa nervous tu ntah pegi kemana... macam happy pun ada... yang bestnya... masa interview tu... rasa macam sempoi plak... sebab panel tu tanya soalan yang agak mudah untuk aku jawab.... tapi tak tahula kan... kot2 dia nak trick aku... aku pula macam sengal je...dia cakap ngan aku bahasa rojak... aku pun jawabla rojak juga... agaknya dia pun tengok aku macam banyak mulut je kan....

mula2 mereka tanya aku pasal tempat kerja lama... sushi king... aku happy tak keje kat sana... kenapa berhenti... apa pengalaman yang paling berharga masa aku kat sana... huhu aku pun cakapla dengan jujurnya...
pastu mereka tanya pasal kegiatan aku masa kat universiti... apa yang bestnya masa kat UMT... pastu mereka tanya aku tentang isu semasa yang menarik minat aku... aku tanya ... tak kisah la apa2 pun ...mereka kawab tak... aku pun cakap la... pembuangan bayi... SANGAT KEJAM PERBUATAN ITU... mereka senyum...

bab nutrisi plak... hehe yang ni dah konpem2 aku study tahap lebam mata kan... tanya lagi info dari member aku khalidah.... hm... mereka tanya tentang kanak2 kekurangan zat makanan... bakul yang dibekalkan kepada kanak2 tesebut... tentang piramid makanan yang baru di lancarkan... huhu yang paling sensitif mereka tanya BMI aku... aku cakap masih lagi normal... huhu sedih... tahu la aku gemuk... tapi takut gak disebabkan faktor berat badan aku tak dapat kerja ni... rasa macam menyesal la plak tak kuruskan badan dengan bersungguh2....

panel SPA tu wish aku all the best... hm... aku harap2 dapat la kerja ni... tapi bila pk2 balik... interview kali ni memang fun sangat2 dan aku pun tak rasa nervous langsung hehe...
blogger-emoticon.blogspot.com

1 Comment (s):

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™