Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

peristiwa selepas interview

lepas interview semalam... aku tanya husband aku... nak pegi mana... husband aku pun berkata... pergi jusco kepong... sebab dia nak tgk wayang... cerita
EVOLUSI KL DRIFFT 2..
. memang cerita ni action habis... sedih pun ada... korang pegi la tengok sendiri jap lagi kalau aku cerita mesti dari mula sampai akhir... alamatnya tak box office la filem ni... tapi pada aku ending dia macam tergantung... sebab si syamsul ni nak wat filem drifft ke-3 kot...

tak pe2 biarkan... itukan punca rezeki dia... aku nak cte pasal satu family pegi jalan2 kat jusco... siap bawa khalis masuk panggung wayang... kesian anak akukan... tapi dah babanya nak tengok wayang layankan je... tapi... ini adalah kali terakhir aku bawa dia... kesian... rasa bersalah yang mengunung-ganang dan berbukit-bukau masa keluar panggung... rasa macam seorang ibu yang tidak berjaya...dan perkara ini takkan berlaku lagi... ibu minta maaf ye khalis... berkali2 aku bisikkan kat telinga dia... berkali2 aku cium dia... tapi diakan baby belum mengerti lagi...

mula2 sampai ke jusco kepong... lapar... jadi sebelum kami tonton wayang... makan dulu kat CHICKEN RICE SHOP...bukan sekadar nasi ayam... hehe tapi aku makan nasi ayam je... lapar sangat... almaklumla dari pagi tak makan... masa makan pun dah pukul 12.30ptg... hm...
ini la keadaan anak aku masa kami tgh makan... hehe terbaring di atas meja sambil tersenyum... lepas makan baru la pegi tgk wayang...

hm... ini la pertama kali macam ada kenangan yang agak sentimental sebab husband aku bagi aku bunga...

sekuntum bunga rose warna pink... tanda minta maaf... hm... ada perasaan terharu...

ha... lagi... ini pula gambar2 yang pertama kali diambil untuk satu keluarga kecil...





p/s: aku harap ini adalah permulaan yang baik untuk hidup yang akan datang... ya allah... rahmatila keluarga ku... bahagiakanlah kami dunia akhirat... amin...

2 Comment (s):

  1. semoga bahagia..jadi ibu dan isteri y baik ek, nisha. sama2 kita berusaha.eceh :)

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™