Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

sedih bila terkenangkan... sepatutnya...hm...

bila tengok gambar2 kat facebook rasa sedih plak... sebab macam baru perasan yang aku tak banyak kenangan dengan kos mate aku... huhu orang lain ada gambar aku tak de... blogger-emoticon.blogspot.comsebab aku rasa masa dulu aku selalu tersisih... orang ambil gambar ramai2 tapi aku tak ambik sebab tak de duit nak bayar... orang pkai baju fud science club... tapi aku tak bleh pakai walaupun dalam hati cakap baju tu cantik... sebab tak de duit... sepatutnya semua tu boleh jadi kenangan yang terindah... tapi aku asyik moody bila kenagkan diri ni tidak berduit... nak join group untuk buat assignment pun rasa malu sebab tidak berduit...

penting ke duit???blogger-emoticon.blogspot.com hm... memang duit bukan segala2nya tapi segala2nya adalah duit... untuk masa sekarang...

hati sedih bila tengok facebook member2 ada gambar bersama2... kenangan yang manis buat mereka... tapi aku... selalu rendah diri semasa di universiti dulu... sebab nak bercampur dengan mereka aku tak de duit... mungkin itu hanya kerana aku seorang yang berfikiran negatif dulu... mungkin mereka nak je berkawan dengan aku tapi aku saja yang tak pandai bawa diri... benarkah ini???blogger-emoticon.blogspot.com

orang kata kenangan waktu belajar adalah kenangan yang paling indah sebagai seorang remaja... tapi aku tidak merasanya sedemikian... sebenarnya apa yang penting dalam kehidupan sebagai seorang remaja adalah sokongan moral daripada ahli keluarga... duit bukan segala2nya...

yang paling aku sedih... sebab tak dapat pergi jamuan final year... sebab tak de duit nak bayar yuran... hm... aku macam tercari2 apa kenangan indah aku masa kat universiti bersama kos mate aku... tiada....




gambar masa dinner 2nd year ... hm... baju ni pinjam dari pn. zanariah...

p/s: hm... sedih... tapi sebenarnya lagi sedih kalau diri kita tidak mengingati ALLAH...blogger-emoticon.blogspot.com

2 Comment (s):

  1. oit, aku pun xde gambar ngan kos mate, time ambik gambar xde org bitau..sedih mcm tut*

    ReplyDelete
  2. hm... aku pulak bukannya tak diberitahu tapi siap amik gambar kat depan aku pun... siap tak de pun yang ajak... huhu sedih sangat2...

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™