Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

My Dream Lappy

Since saya dah aktif dalam bidang mendesign ni kan... hati ni rasa macam nak je lappy baru... sebab lappy ni memang dah tak bleh nak jalan... my hubby cadangkan beli desktop... tapi... saya tak mau... degilkan??? sebab desktop tak bleh nak movable ... so saya tak gemar la... terkejung je kat situ... susah nak bawa kemana2... kalo kena balik kampung lelama ke... tak kah susah kan... [alasan ke ni?]

Sekarang ni guna IBM Thinkpad... saya tanya pendapat kawan2 yang pakar dalam bidang lappy ni mereka kata... IBM memang bagus... tapi disebabkan kelembaban [betul ke eja...] saya rasa macam nak je lappy baru... eceh... tapi kan... ada solution untuk mengatasi masalah ini... saya akan menambah RAM kepada 2GB supaya laju berdesup dan proses mendesign dapat di percepatkan... supaya order dapat disetelkan dengan cepat... hehe...

Ok... back to topic... apa jenama lappy yang menjadi idaman saya???

ini dia... APPLE NOTEBOOK... smartkan... memang kena kumpul duit la... sebab harga paling murah pun RM3000++ ... kena kerja keras untuk buat semua order... hehe bila bleh dapat tu? tahun depan ke tahun depan lagi ke... tahun depan lagi?... saya suka warna putih campur pink ni...

kalau dapat yang ni pun cantik...PINK!!!
kalau dapat yang ni... memang lagi bersyukur... CANTIK GILER.... siap ada roses segala... memang feberet la..[nak yang ni... nak yang ni...] ok! start kumpul duit...

Whitey Note: ada sesiapa yang nak bagi adiah tak?jelir . saya sekarang memang dah suka sama PHOTOSHOP, ILLUSTRATOR, PHOTOSCAPE... bila la nak belajar wat dolly sendiri ni...

14 Comment (s):

  1. oiii nak hadiah macam ni, kena la designkan tan sri ke, datuk ke punya blog. mesti dapat punya.

    ReplyDelete
  2. betul kata cha tu kak..
    wat freelance untk company website la kak..
    tp yg ringan2 je..
    yg xde dtabase suma tu..

    ReplyDelete
  3. wah..apple?mmg best tuh kalau dapat!!
    me nak gak!!hehhehehehhe..Tapi xmampu la..hikhikhikk

    ReplyDelete
  4. keep up a good job sha..nanti tercapai la lappy idaman tu.saya pun suka apple ni..cute sgt..

    ReplyDelete
  5. Lappy yg bunga rose 2 so cute.. Dulu masa ibu nak beli lappy, nak warna pink.. Ayah Aqil sibuk je tak bagi.. Dia kata nnt dia nak pnjam bwk g keje malu.. ;op Nyampah!! Last2 bkn dia gunapun.. Guna main game je..

    ReplyDelete
  6. kak wa pun kalau dapat laptop yang gambar bunga rose tu, memang habis hati punye...

    semoga hasrat mommy Whitey tercapai ok.

    ReplyDelete
  7. wah cantik2 lappy apple tu...huhu pink gediks lagik ahaks

    ReplyDelete
  8. cantik lah apple tu kak...sy mengidam gak si apple tu...

    ReplyDelete
  9. sys...
    walaupun zana x minat pink...
    tp bila tgk aplle notebook tuh...
    SAYAAAAAAAAAAAAA PUNNNNNNNNNN NAKKKKKKKKKK GAKKKKKKKKKK....

    btw....zana x mampu nk bg...zana mampu doakan sys dpt la cpt2...
    ganbatte ne...

    ReplyDelete
  10. saya pon berangann nk cam ni kak dulu...tp budget xder la plak..huhuhu

    ReplyDelete
  11. saya pun teringin nak notebook sendiri
    kat umah pakai labtob en papa
    berebut2..

    ReplyDelete
  12. sis...

    utk designr mcm sis nie,apple mmg bagos..
    ain arap sis teros maju yea dlm bidang nie...

    dan penting,pink itu menawan!!!!

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™