Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Raya Pertama Khalis bergaya...

Salam semua kawan2... Rindu betul dengan blog... ehehe... saya baru je balik semula ke Selayang dari kampung...Tahun ni... raya pertama khalis dapat pakai baju cantik2... eceh... tapi tahun kedua Khalis dapat merasa hari raya... Tahun lepas... masa hari raya... Khalis baru berumur 15 hari... jadi tak merasa la Khalis nak pakai baju raya... tapi tahun ni... Khalis dapat la beraya dengan baju melayu...

Alahai...comel sangat2 anak ibu... suka tengok... alhamdulillah... baju melayu ready-made yang saya beli last minute tu muat... dengan comel sekali... hehe...

tak banyak gambar yang dapat di snap... tambahan tak terang pulak tu... tapi cukupla untuk dijadikan kenangankan... Ini adalah gambar hari raya pertama... all in white... sayang sikit la... sebab gambar ni tak clear... maklumla... guna kamera handphone je...

kopiah tu... perasan tak? saya tempah khas untuk Khalis daripada kak siti rohani... ni pun last minute juga... nasib baik la... kak rohani masih terima tempahan saya... terima kasih akak... saya suka sangat2... topi yang dikait...sangat kemas dan padat... saya tempah dua... satu untuk Khalis... dan satu untuk my hubby... sedondong gitu... suka tengok dua beranak ni pakai...

Raya ni juga... Khalis pertama kali dapat selsema yang agak teruk... maklumla...pertama kali balik ke kampung... sebenarnya... nak balik ke Selayang esok... tapi disebabkan keadaan Khalis yang asyik sesak nafas... saya pun dah pening kepala... saya dah buntu... saya pun push sikit my hubby supaya balik awal... my hubby pun tak tahan tengok Khalis macam tu... maklumla... sayang my hubby pada Khalis memang melebih2... tiap malam mula malam raya lagi... Khalis dah start sesak nafas tau... saya pun memang dah kalut... tapi nak wat macam mana... tak kan on the spot nak balik ke Selayang... beraya pun belum lagi kan... mungkin Khalis tak boleh tidur dalam bilik kot... tambahan...dengan asap rokok yang agak ketara... tak kan la... nak control orang kan? my hubby pun dah mati kutu... di luah mati mak ditelan mati bapak... my hubby sendiri pun nak merokok memang kat luar rumah... kekadang ditahan2... dan kekadang2 kami pun bertelingkah juga disebabkan isu ini... tapi alhamdulillah... melihat keadaan Khalis ni... my hubby makin memahami... kenapa saya strict sangat dengan rokok...

Betul la... setiap yang berlaku ada hikmahkan... ni hal Khalis pulak... bila dengar nak balik ke Selayang... Khalis terus elok... pelik tak??? malam ni... ada lagi sesak nafas dia... sebab hidung tersumbat... saya letak kunyit... hambik... terus tidur dengan aman... saya nak tengok keadaan Khalis malam nanti... Kalau keadaannya... terus ok... Alhamdulillah...

Semoga Anak ibu cepat sembuh... amin...

19 Comment (s):

  1. best nya... sedondon gitu..
    semoga kekal bahagia dunia dan akhirat.. amin..

    anak2 memang sensitif.. insya Allah lekas diberi kesembuhan.. Amin..

    ReplyDelete
  2. Alahai khalis.. Ibu doakan anak ibu sowang ni cpt sembuh..

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya sha, comel la khalis tu...

    ReplyDelete
  4. chomelnya sedondon putih..kami sedondon pink purple..:))

    ReplyDelete
  5. selamat hari raya dan salam perkenalan...

    ReplyDelete
  6. Sha, Salam Aidilfitri.

    Comelnya Khalis dengan baju melayunya. nampak besar dah dia.
    baju Sha juga nampak sweet. kak wa suka sangat. english cotton ke?

    raya tahun ni tema akak maroon. tapi tak sempat2 lagi nak upload gambar kat blog.

    ReplyDelete
  7. Haa. Cantik kan sedondon ,tp taun ni tie n family tk sedondon,tk smpt tempah,kalau nk beli payah dapat lak tu. .

    ReplyDelete
  8. @Safinaz Hanum Ahmad Anuar
    Terima kasih Kak Hanum...

    betul2... anak2 kecik ni memang sensitif...

    ReplyDelete
  9. @My MiRa
    tu la mira... huhu dah dapat ke watermark yang saya send?

    ReplyDelete
  10. @cha
    Selamat hari raya cha...
    hehe Khalis maintain... =p

    ReplyDelete
  11. @EiJa ZaQuaN
    hehe eija... saya ni dah mula minat putih pulak... hehe

    ReplyDelete
  12. @♥sYiLaSyiRa♥
    selamat hari raya dan salam perkenalan juga syila...

    ReplyDelete
  13. @ibu WaWa
    Terima kasih kak Wawa...
    hehe tula...
    baju tu ngam2 muatnya...
    tak la kak wa... japan cotton...
    yang english cotton tak de bunga kecik2 semuanya bunga besar2... jadi tak jadi nak beli hati tu...
    ingatkan nak tema maroon juga tahun ni kak wa... tapi tak sempat nak tempah..

    ReplyDelete
  14. @Latifah bee kay
    terima kasih tie... saya pun tak tempah tie.. semuanya last minute juga... lama juga pusing2 nak cari baju sedondon... masa tu dah giveup dah nak cari baju melayu Khalis... tapi rezeki Khalis nak beraya pakai baju melayu... akhirnya jumpa secara tak sengaja...

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™