Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Saya Suka Sangat-sangat...

kenapa tetiba je ni tayang wallet buruk yang ada beberapa keping duit RM 1 ni? ehehe... saje nak buat kenangan... sebab wallet ini adalah yang paling saya suka... Hello kitty... original ok... don't play2... Wallet ni dah 4 tahun dengan saya... saya beli kat Sunway Piramid... kenapa saya guna sampai sekarang... sebab sehingga kini masih belum ketemui design seperti ini... jadi... kalau beli pun mesti tak puas hati kan? jadi saya pakai la... hehe... dah baca kat atas kan? gambar2 ni sebagai kenangan... jadi dah tentu la nak beli wallet baru kan? ha... tunggu je entri yang akan datang... bila wallet baru dah ada... saya show eh...

warna pink dan kartun hello kitty ni memang kegemaran saya la... hehe... of course la macam kanak2 ribena... sekarang ni kalau pergi klinik pun macam dah segan... sebab bila buka wallet nak ambil my kad saya ke... my kid Khalis... mesti orang pandang semacam... peduli apa kan? bukannya dia nak belikan wallet untuk kita...

wallet ni saya beli... masa tu saya masih single mingle... jadi duit boleh la bershopping sana sini... sekarang ni... duit hanya perlu dibelanjakan barang yang perlu saja...

Poketnya pun banyak... hehe... memang macam kanak2 tapi... rekabentuknya sangat padat dan padat... memang cantik... sekarang ni dah koyak kat dalamnya... tu pun sebab my little prince duk terjah2 dengan kad... [ha... jangan tak tahu... Khalis memang suka sangat main2 dengan wallet ni.. pantang nampak dia mesti grab punya...]

ok... itu la kisahnya tentang wallet saya yang bakal mengucap selamat tinggal ...

4 Comment (s):

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™