Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Senarai Peserta Contest Birthday Khalis

Kepada semua peserta Contest Birthday Khalis... sila2...tengok nama anda ada tak? mana nak tengok... ok...tengok kat sidebar sebelah kanan ni... "Contestant List"

Seandainya nama anda tidak tersenarai sila inform saya ya... mana la tahu saya terlepas pandang link mommy2 semua...

Keputusan akan diumum malam esok... insyaallah...

Cabutan bertuah akan dilakukan oleh Khalis...
disaksikan oleh saya dan baba Khalis...

Good luck ya kepada semua peserta... semua baby in white really2 cute...
senyum

9 Comment (s):

  1. Yeay!!MIntakk2 Rifqy bertuah!!InsyaALLAH

    ReplyDelete
  2. berdebar2 nyer..sapalah yg bertuah tu yer

    ReplyDelete
  3. sudah ada! thanks! ^_^...waah tak sabar nk tunggu tgk sape yg bertuah tuuu...good luck to all!

    ReplyDelete
  4. nama eija zaquan ade di sebelah tu..hehe..tenkiu..hopefully ade rezeki..hik3..

    ReplyDelete
  5. ne link saya
    terima lagi ke??
    saya rasa ada terbaca perlanjutan contest ne
    tapi belek2 tak jumpa pulak...

    http://kokoadik.blogspot.com/2010/09/contest-birthday-khalis.html

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah ada...atas sekal tue..mudahan adalah rezeki myhero...gud luck semua yer..

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™