Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Blog Design Order By Kak Zalin Zalina

Assalamualaikum W.B.T
:)
dah lama rasanya tak update blog... hehehe...
nama je blog designer...tapi...blog pun tak berupdate...nak buat macam mana...sibuk ke design blog klien..:)
plan nak redesign blog sendiri pun tak jalan2 lagi ni...
hehehe
banyak tugas lain yang menanti...
yang penting kena siapkan dulu blog2 klien...:)

dan...dah lama juga saya tak upload blog yang saya design kan... hehehe banyak yang still dalam draft dan juga yang hendak di re-design...:)

Harap2 semua klien saya diberikan kesabaran yang tinggi oleh Allah S.W.T sebab kekangan masa saya sangat2 menruncing...:) eceh...ayat kesian ke apa ni?

ok...dah panjang dah tu intronya...

************************************************
Blog design yang ditempah oleh Kak Ina... tokey kuih yang kaya raya gitu...:) Mula2 masa awal2 kenal...ingatkan kak ina ni duduk rumah je...rupanya bila dah baca blog dia...dan kenal dia... siap main belasah2 lagi... hehehe...dia merupakan seorang tokey kuih... seorang yang tak lokek ilmu...kalau tak caya pergi blog dia... dan sila khatam blog dia jika mahu menjadi seorang tokey kuih... segala benda Kak Ina share...mula daripada segala mak nenek tutorial kuih, cara nak mulakan perniagaan dan cerita2 motivasi untuk menaikkan semangat kepada tokey2 kuih yang baru nak mula...

Saya baca pun rasa macam teruja nak buat kuih...:P tapi...tak terbuka pulak hati nak mula bisnes kuih... hehehe kalau masuk blog dia malam2... memang lapor...dan kalau peminat kuih muih seperti saya...jangan masuk blog kak ina malam2..:P nanti pagi sok mesti nak pergi beli donut dua plastik...:( diet pun lebur...alamak... terpandang puteri ayu dalam piring...:( akk...pos sikit...kwang2...

Kak Ina ni peramah orangnya...dan pandai buat jokes...:) hati pun sentiasa sejuk...kahkah... mesti nak gelak... Belasah kang!

Ok...itu serba sedikit intro pasal kak Ina... nak tahu lebih lanjut...jemputla ke blog beliau... pendapat peribadi saya dapat rasa...Kak Ina akan jadi antara blogger masakkan yang berjaya...dengan cara penulisan dia...bagi saya...saya suka cara dia menulis...:) mungkin sebab dah kerap berborak dalam phone...tapi bukan bias ya... memang saya suka baca...:)

Back pada Kak ina punya blog design... Kak Ina hantu pink...[larik!!!!] sama la dengan saya...dia suka segala mak nenek pink...lembut, terang, striking, silau...semua suka...jadi untuk blog dia... dia mahukan semua gabungan warna pink... tak kira la ceruk mana pun nak pink...mula2 macam puas nak fikirkan...huhu maklumla...saya ni bukan jenis yang warna warni...:D

tapi saya gabungkan dengan putih sikit...dan hitam sudah kemestian... mesti ada dalam blog design...kalau tak akan nampak suram...:D ya ke...hehehe itu teknik saya lor...

Full Layout
Ha...ini full layout untuk blog kak ina...mula2 saya letak bunga2 ros yang kembang2...tapi kena reject oleh kak ina...katanya nak super duper simple... ha..alik2 semua kosong...:P tak pe...Kak ina suka macam ni katanya...

Untuk temanya Kak ina nak doll character yang tangannya posing ala2 ayu gitu...[tapi kak ina ni memang ayu orangnya...ada taik lalat...:D] mula2 saya tak mau buat...kahkah...jahatkan...saya kata tak pandai...tapi... saya cuba buat jadi...:P

saya tambah letak laptop...itu wajibla...kalau dah namanya blogger mesti ada laptop...dan kamera...hehehe semua nak warna pink yang amat striking...:D kamera tu pun wajib...kak ina kan suka ambil gambar... hehehe tang kamera tu kak ina tanya "awak lukis ke sha kamera tu" saya jawab..."yo la..." kak ina ingatkan ambil crop gambar kat header lama dia...:D kehkeh...

Lepas tu saya tambah dengan 3 pinggan kuih muih...huhu sebenarnya kuih talam tu kak ina reject...tapi paksa juga ambil...:P
Blog Badge

Signature

Watermark

Watermark, blog badge dan signature semuanya nak yang simple2... dan hasilnya seperti diatas ini...:)

Kak ina tengah buat giveaway sekarang ni...jemput la ke blog dia...:) Join Saya Suka Makan Kuih...

Harap Kak Ina puas hati dengan blog designnya...hehehe dan tak cepat jemu..:D kalau jemu cari sha...:P Terima kasih Kak Ina sudi tempah blog design dengan sha...huhu...

fuhh!!! entry paling panjang rasanya yang saya taip untuk promote blog design...:D macam lebih promote ke tuan punya blog design je...hehehehe

4 Comment (s):

  1. wah. mcm biase, cantik sgt akak. hee ^^
    sy pon dah lame x update blog ni. sgt lame. huhu :D
    akak, mcm mane akak print screen full macam 2 ek?

    ReplyDelete
  2. cantek cantek. semua design akak cantek. :)

    ReplyDelete
  3. akak , kalo sy nak tempah blog design kat akak bleyh tak aakak , beerape akak charge???

    ReplyDelete
  4. macam mana nk ltak signature lpas post ?

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™