Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Blog Design Order By Mia Zahra Scarf

Assalamualaikum W.B.T semua...:)

dah lama rasanya tak post [berapa kali dah ulang ayat ni] pasal blog design kan... hehehe sebab ada banyak yang tak betul2 complete lagi...

blog design order by Mia Zahra Scarf , yang merupakan butik tudung... yang dimiliki oleh Yusmira Yusuff atau lebih mudah panggil mira aje...:)

Blog ini menjual tudung custom made... maknanya...bukan tudung yang ready-made la kan...:P maknanya [lagi] u all boleh request macam2 jenis design ikut suka hati u all dan mira sendiri akan jahitkan... maknanya[lagi,lagi] kalau tudung2 biasa kat pasaran tu dan ramai orang pakai...boleh la u all tempah dengan mira ni...yang mana tudung tu hanya dimiliki oleh u all seorang sahaja... special kan? nak material macam mana...nak corak macam mana...Insyaallah mira boleh jahit..:) hanya sediakan ongkosnya sahaja... dan mira akan design berdasarkan permintaan anda...:)

Full Layout
Full layout...:)
Mira inginkan blognya kelihatan wanita melayu gitu...jadi mesti ada kerawang2...dan mahukan yang diamond juga...:) mira meminati corak damask...[yang saya jadikan sebagai background] dan of coz...nak warna pink yang sweet gitu...:)

kat atas ni full layoutnya...kalau nak lagi real... p kat sini ya...
badge
signature

watermark
Blog badge, signature dan watermark untuk mira...
semuanya berkonsepkan sedondon dengan blog design...:)

Terima kasih mira...sudi tempah blog design dengan akk...:) semoga bisnes akan terus sukses...:) lepas ni boleh buka kilang tudung...:) jeng2...

4 Comment (s):

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™