Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Blog Redesign For Kak Eida.

Assalamualaikum W.B.T

Dah lama dah tak post pasal blog design kan...:)
sebab banyak yang tak siap lagi...
Draft dah siap...tapi feedback yang tak dapat...

***************************************

Kak eida minta saya redesign template dia... dia mahukan kelainan katanya...tapi nak kekalkan design dan tema asal yang saya buat dulu... cuma saya re-arrange aje la...:)

Layout Asal
Design asal adalah seperti diatas...:)

Layout Baru
dan ini adalah Design selepas di re-arrange kan...:) nampak kemas lagi...hehehe kata cha : nampak smart..:P

Ok...Semoga Kak eida lagi bertambah semangat untuk berblog...:)
terlupa nak cakap...:)
terima kasih kak eida...kerana beri kepercayaan untuk sha design blog akk lagi...:)

7 Comment (s):

  1. kakEida ni copy aku punya template. hahaaa, tapi takpe kak, dia sebabkan dikau memang akak kembar aku, aku relakan aje. baru la tak sakit mata membaca. kekeke.

    ReplyDelete
  2. cantik jugak dr pandangan mata saya....

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™