Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Portfolio : Sebahagian

Assalamualaikum W.B.T :)

Beberapa orang yang email bertanya tentang saya tak de ke portfolio terbaru? Ada, cuma saya kurang rajin (baca: malas) untuk upload ke blog. Atas sebab-sebab tertentu saya simpan sahaja.

Tapi ini sebab ramai yang bertanya. Saya tunjukkan sebahagian daripada portfolio yang ada. Tak larat nak edit semua. hehehe. Tunjuk yang mana larat diedit dan dicrop ya.:)

Cuci lah mata bagi sesiapa yang nak tengok tu..:)











Kepada yang berminat nak tempah, sila baca terma dan syarat di sini
dan isi borang tempahan disini

Thank you for reading :)

3 Comment (s):

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™