Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Kesakitan yang dialami

Entry sebelum ini saya ada bagi tahu tentang saya tak de mood nak membuat kerja-kerja design. Kerana kesihatan sangat tidak mengizinkan.
Saya alami sakit urat belikat. Tak tahu lah apa sebabnya. Tapi tetiba rasa sakit dan sangat tak selesa. Sakitnya seperti berdenyut.

Minggu ini masuk minggu kedua saya alami, dan minggu ini keadaan lebih sakit lagi ditambah dengan sesak nafas. Saya tak boleh tarik nafas dalam dan hembus nafas laju-laju. Semuanya perlu dilakukan secara perlahan-lahan. Kalau tak rasa perit bahagian dada dan seperti mencucuk-cucuk.

Setakat ini saya tak pergi buat sebarang check up lagi. Just pergi urut je. Sebab bahagian belikat memang sangat amat. Ada sesiapa yang pernah alami tak?
dia punya berdenyut. Tak senang duduk. Buat semua benda pun tak boleh. Semua benda pun rasa macam nak marah. Allah hu Akhbar. Bila kita dapat sakit. Masa itu barulah kita tahu apa itu nikmat sihat.

Design memang terbengkalai tak dapat nak bagi tumpuan. Hari ni. dia punya sakit makin kuat. Uwaa... nak nangis pun tak leh. Tak tahu nak buat macam mana. Dengan sesak nafas. Masalahnya sekarang sakit hanya disebelah badan kiri sahaja. Sehingga saat ini saya masih tak dapat nak lelapkan mata. sakit dan tak selesa.

Sebelum pergi check up.. nak tanya kalian yang pernah alami seperti ini...:(

1 Comment (s):

  1. Takde pulak kena..nak try makan nemo tak? Pm nieza kat fb

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™