Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Blog Design Baru

Minggu ni mood tiada nak buat apa pun tak boleh... Jadi saya rehat-rehatkan minda sambil mencari idea untuk customer yang ada dalam waiting list. Still juga tak de mood. Insyaallah lepas ni lebih bersemangat sebab dalam tak de mood nak bagi komitment. Tetiba rasa nak ubah design blog sendiri.

Dah setahun kot pakai template sebelum ni.. hehehe.. Jadi saya ubah yang baru lah.. berubah angin sikit. Tapi warna tak lari banyak sangat still in pastel. cuma back pada bunga-bunga lah... lepas sebelum ni plain and plaid. Bagilah komen sikit.. hehehe.. tak siap sepenuhnya lagi ni.

Tapi tak boleh nak fokus sangat sebab nak siapkan blog design untuk customer pulak. Ini sahaja nak taip. Banyak benda yang difikirkan tapi tak semua tak tertaip oleh jari. Hati dan jari saya tak selari malam ni. Terima kasih kepada pengunjung blog. :)

4 Comment (s):

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™