Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Pembakar semangat untuk bakar lemak

Nak bakar lemak kena ada semangat. Kalau tak bersemangat macam mana nak bakar lemak kan. Perjalanan untuk rampingkan badan masih saya teruskan sebab masih tak dapat bentuk badan model lagi. (ok! just kidding)

Masih lagi menggunakan khidmat daripada Elysyle Dx Lingerie , trust me! you won't regret to have it! Senaman untuk kesihatan badan especially jantung dan jaga pengambilan kalori. Kata nak dapat badan ala model. Haruslah jaga. Kalau tak jaga dan disiplin mana nak dapatkan.

Ada dua wanita yang bakar semangat saya!
Jillian Michaels, Gorgeous Woman ever! flat abs beliau sangat memberi motivasi kepada saya. Duduk pun dah nampak flat bayangkan kalau berdiri. Dulu berat beliau 70kg ++ dengan ketinggian 158cm (sama ketinggian dengan saya). Saya fikir kalau dia boleh, kenapa saya tak boleh.

Britney Spears, Sexy Woman ever! Love everything about her. Kecuali sikap dia, biasalah kalau dah tertekan perempuan mudah hilang kewarasan, hanya iman yang dapat mengatasinya. :) Body shaping beliau yang dulu sangat gojes ok!

Mereka ini pembakar semangat. Harus jadi wallpaper dan visualize badan akan selim melim macam mereka.

ok! tata...

1 Comment (s):

  1. Asslmkm WM.
    Hehehehe..Jillian pun penguat semanggat akak juga. Tengok la body dia..Stamina dia..Pehhhh!!.. :)

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™