Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Wordless Wednesday : Ibu.. Khalis sejuk...

Sayu betul tengok gambar ni. Ya Allah...
Sebelum dia tidur tidur tadi saya cakap dengan dia

Saya : Khalis..
Dia: hm...
Saya: Walau apa pun yang terjadi..
Dia : hm...
Saya: Khalis kena ingat...
Dia: hm...
Saya : Ibu sayang Khalis sampai hari akhirat...
Dia:Hm..

peluk cium dia... tengok2 dah tidur..
Ya Allah.. bahagiakan anak aku dunia akhirat... Kau jadikan dia salah seorang Ahli Syurga Jannah-mu... Peliharalah dia sampai ke syurga... Amin...

1 Comment (s):

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™