Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Hujan vs Air Kopi

Sejak kebelakangan ini. Selayang kerap sangat hujan pada waktu petang. Kalau dah hujan perut mula lah cepat lapar. Kenapa ek? Memang itu normal ke? ataupun saya je yang rasa gitu. Asal hujan je lapar, asal lapar tak de pulak hujan.

Hujan-hujan ni sedap betul kalau dapat air kopi o lawan dengan roti. Sedap hingga habis seteko air kopi dengan sebantal roti gitu. Sambil tengok CSI Miami. Memang lengkaplah hari petang kan (ok! itu hanya imaginasi sahaja, tidak berlaku sama sekali. Terbawa-bawa kerana dek terkenang zaman kanak-kanak saya yang suka sangat makan roti dengan air kopi bila time hujan)

Saya membesar di Kelantan (tempat lahir) hinggalah darjah 4 sebelum berhijrah ke KL. jadi zaman kanak-kanak memang seronok kat kelantan. terutama time banjir( sebut : bah) Roti dengan air kopi sentiasa jadi peneman dikala perut minta nak makan. Syok melayan! Kopi buatan tangan dan roti tongkat. Memang sedap. Ok ! lapar lah pulak.

Disebabkan berat masih tidak mencapai target lagi. Kita minum air masak aje kalau lapar sebelum waktu makan.

#zaman kanak-kanak memang seronok kan. Tempoh kehidupan yang paling menyeronokan sebab tak perlu fikir apa-apa masalah.

Hakikatnya banyak yang dilalui telah menjadi kenangan. Umur dah nak masuk 30 tahun ni. Makin rasa tua makin rasa dekat dengan kematian. Makin rindu dengan zaman kanak-kanak. Sehinggakan setiap hari akan teringat apabila berlaku sesuatu perkara yang hampir sama dengan masa lampau.

Oh! air kopi dan roti tongkat! ku rindu padamu... :p

1 Comment (s):

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™