Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Pepersium

Seingat saya sejak saya form 1 saya dah mula pakai perfume.
Masa kecik-kecik tak kenal lagi perfume yang macam-macam jadi peneman setia adalah Johnson and Johnson's cologne tu lah..
Saya suka yang warna hijau (dulu) sekarang dia dah branding lain dah kot.

Menginjak ke tingkatan 3 saya pakai impulse tu. yang warna hijau. Kalau sesape pernah pakai tahu lah kot. Hehehe. Sambil berjinak-jinak juga dengan Avon dan Body Shop.

Tapi masa tu Body Shop punya sayang nak guna. Pakai Avon aje lah. Sampai form 5. Masuk matrik saya 100% convert kepada Body Shop. Masa tu sebab rasa dah besar lah kekonon. Nak pakai yang ada brand lah pulak kan. Lama juga saya bertahan dengan brang Body Shop. Sampai masuk alam pekerjaan pun masih lagi pakai Body Shop. yang paling suka adalah Vanilla Vanille dengan Cassis Rose. Memang wangi amat lah tu bagi saya.

Pasa umur 22 tahun, saya dapat hadiah birthday. Perfume Versace Bright Crystal ni. Serius! Memang wangi dan bau dia sangat sweet. Suka-suka. Pakai pun sikit-sikit sebab sayang kan.
 Dah habis dengan Versave ni, saya back balik pada Avon lah. sebab range untuk perfume Avon yang biasa-biasa tu tak sampai pun RM100 kan. Kita masih mampu lagi lah nak beli. Versace punya ni tidak lah mahal sangat cuma cecah juga RM200 untuk botol kecil. Jadi dah tak beli untuk sambung.

Tak tahu lah macam mana ianya terjadi. Agaknya umur dah meningkat dan makin matang. Tahun lepas tetiba rasa macam nak beralih angin (sebab tercium bau Irma Hasmie masa jumpa kat Ikea hari tu kot) Saya pun telah terjebak dengan Flora Gucci (Gardenia Gorgeous) Dah lah warna pink dan baunya memang menyebabkan saya tertarik benor. Sweet gitu. Suka dengan citarasa saya. Jadi saya telah mengucapkan selamat tinggal untuk selamanya buat Body Shop.

Perfume pilihan untuk selamanya. Tak tukar lain kot. Sebab tak de lagi bau yang dapat memikat hati selain daripada bau ni. ngeh-ngeh. Nampak dalam gambar tu ada 2 botolkan? Saya hanya beli yang botol kecik tu je. Yang botol besar tu saya telah mengepau orang, kira ada orang belanja lah. Seronok kan kalau ada sentiasa orang belanja ni. Kwang-kwang. Cukup lah untuk pakai setahun dua kan. :P

yang botol kecik pun tak abis lagi.beli dalam November 2012... yang botol kecil tu beli kat Jusco Kepong (sian Sara kena tarik pergi malam-malam kesana)
yang besar tu saya beli Online aje. Senang. Order sampai terus daripada rumah dan yang paling penting. Yes! It's Original. Kalau ada yang minat nak beli sila lah melawat Shah Fragrance.

 
Khalis pun dah suka pakai perfume bila nak pergi jalan. Itu yang tak menahan. Tiap kali nak pergi jalan.

"ibu, nak pepersium" 

selagi tak dapat selagi tu lah berbunyi. Sembur 2 kali kat baju dia, terus senyap.
nampak gayanya. Masuk sekolah nanti dah start pakai perfume lah kot. Hahaha. Tapi tak kan nak bagi pakai Flora Gucci kan. Pengsanlah ibu jawabnya.

0 Comment (s):

Post a Comment

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™