Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Cara-cara Menampal Watermark

Untuk menggunakan watermark.... anda haruslah mempunyai Photoscape. Boleh download percuma kat sini

Saya tunjukkan cara-cara untuk menggunakan Watermark...
1. Buka Photoscape anda... Klik Bahagian Editor


2. Pilih gambar yang anda ingin lekatkan dengan Watermark... Seperti Gambarajah di atas...


3. Klik pada Object dan pilih icon gunung (seperti yang saya bulatkan dalam gambarajah di atas. kemudian pilih PHOTO -carilah watermark anda didalam folder dimana watermark anda berada


4. Pilih File yang anda gunakan untuk menyimpan Watermark (saya sarankan anda simpan watermark anda di dalam file yang anda mudah capai... samada simpan di Desktop atau Create New Folder untuk menyimpan koleksi-koleksi Watermark anda (=p ini menggalakkan anda untuk mengumpul Watermark).
Double Click pada Watermark anda.


5. Watermark anda akan terus melekat pada gambar anda seperti dalam Gambarajah di atas...anda boleh adjust tahap kecerahan Watermark di bahagian yang saya tandakan No.1 dan saiz Watermark di bahagian yang saya tandakan dengan No.2


Sudah siap... Senangkan... Watermark akan terlekat seperti gambarajah di atas... dan gambar anda sedia di Publish, Print, ataupun dicuci di kedai Gambar...

Terima Kasih Kerana Sudi Membeli Watermark dengan Whitey Mommy...=)
 
Copyright © Whitey Mommy™