Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Comelnya Dia Tidur

ades... ibu tengah syok design watermark... Khalis pulak tengah syok tidur... hehe sempat la snap gambar comel Khalis tengah tidur... tidur pun ada stail... eceh...
Khalis memang suka sangat tidur mengiring... maybe sebab masa saya pregnantkan dia dulu... saya memang tidur mengiring... sebab Khalis memang memberat ke sebelah kanan... jadi saya kena mengiring... kalau tak rasa sesak nafas...
snap muka... kusyuk tidurnya, sayang ibu ni...
tangan bersilang... tangan kecik comel ni... tembam betul tangan dia...=p
wah! kaki lagi bergaya... hehe kantoi stokin pink...=p saya suka...
akhirnya... diselimut dengan comforter... wah! lagi la bertambah nyeyak... selamat malam sayang... tidur dengan nyenyak untuk proses pembesaran mental dan fizikal yang baik... amin...=)

10 Comment (s):

  1. wah nyenyak betol ee..smpai mama die amik2 gmbar pown die x kesah ape dah

    ReplyDelete
  2. comelnya khalis tido, xsedar pun kena amik gambar... kak izan pun suka bila tgk anak2 tido~~

    ReplyDelete
  3. comelnya khalis,suka tengok tangannya yang temam tu.
    *mmg tenang kan tgok anak2 sedang tidur lena

    ReplyDelete
  4. Tidurlah sayang ibu.. Cepat besar.. Cepat bercakap.. Boleh jadi peneman mommy berbual.. Macam Abg Aqil.. Jadi penghibur ibu dikala sunyi..

    ReplyDelete
  5. @Izan Ishak hehe tu la... tenang je nampak... mereka kan tak de masalah...=)

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™