Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Pagi Yang sungguh Mengharukan

Pagi ni, macam biasalah... dah bangun tidur... hehe tengok Khalis tidur atau pun dia tengah main2 sendirian.. saya akan terus on laptop... tengok blog, buka email... dan usha2 blog yang update.. pergi baca tapi tak tinggalkan komen...jelir

tiba2 [eh tiba2 ke..] terpandang massage yang panjang daripada seorang ibu yang bernama Hana... massage yang ditinggalkan di msjbox saya... [kalau anda cari mesti tak kan jumpa, sebab saya dah tersalah save dalam arkib... dan tak tahu nak show balik... ades... ada sesiapa boleh tolong? sebab sis Hana ni tak de blog... kalau dia masuk blog saya mesti dia tak nampak saya reply...] baca la massage kat bawah ni...
sungguh mengharukan... kenapa? sebab my hubby puji saya di depan orang lain... tetapi depan saya... erk! lain pulak perangainya... itu satu...
yang kedua... kerana seorang ibu menangis dengan apa yang dia lakukan... mean tak aware dengan kesihatan dengan anaknya... itu menandakan dia seorang yang bertanggungjawab dan sangat2 menyayangi anaknya... then mungkin ini berlaku kerana dia kurangnya pengetahuan tentang penjagaan bayi dan kesihatan bayi... orang kata biasa lah ibu muda kan...

oleh itu... sebagai ibu muda di zaman yang serba canggih... saya rasa kita perlu banyak membaca teknik2 untuk menjaga bayi dan cara2 untuk menjaga bayi... tak pun bertanya pendapat orang lain tentang bayi...

to sis hana: you are really2 a great mother... kita sebagai ibu... mesti lakukan yang terbaik semampu kita untuk anak...=) your comment really make me thouching... anyway thanks for drop by... n take care...senyum

Whitey Note: nanti nak post cerita tentang hadiah yang Mommy Pinky hantar kepada saya... sangat2 suka...cium

13 Comment (s):

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. oh oh, kena puji :))
    hehe, terharu gak lah..

    p/s: aku pun tak reti cane nak show balik komen y dah termasuk arkib..hari tu tersilap tekan..hua hua..ade sesiapa tau? :D

    ReplyDelete
  3. mane2 ibu akan syg anak nye...sy sokong tu kak..

    ReplyDelete
  4. uuuih mmg terharu sesangat nih! bangga pun iya..hehe..

    ReplyDelete
  5. wah mesti uols bangga dpt en somi camgitu....

    ReplyDelete
  6. @Mommy Pinkyhehe nak juga terharu... hm..aku dah beli dah...=)

    ReplyDelete
  7. @Cylia Chel betul2... tapi tidak bagi ibu yang sanggup buang anak...=(

    ReplyDelete
  8. @mamalieyna adala sikit2 rasa bangga tu sis... =p perasan...

    ReplyDelete
  9. @Hezesuzehehe alhamdulillah...sebab perangai asalnya tak gini...

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™