Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Cara-cara Menempah Watermark

1. Emailkan kepada saya bagi:
a)Watermark ready-made
  • kod watermark yang dipilih [saya masih dalam proses mendesign watermark ready-made, semua yang lama sudah sold out]
  • nama blog
  • nama anda
  • url blog
  • ayat yang anda ingin ada pada watermark anda
b) Watermark custome-made dan signature
  • design watermark yang diingini [anda juga boleh melukis draft dan saya akan cuba merealisasikannya...]
  • nama blog
  • nama anda
  • url blog
  • ayat yang anda ingin ada pada watermark anda
2. Saya akan mendesignkan watermark berdasarkan permintaan anda dan menghantar sampel kepada anda.
3. Anda perlulah membuat pengesahan pattern yang saya designkan, iaitu samada anda setuju atau perlukan sebarang pertambahan, pengurangan ataupun perubahan[saya amat memerlukan kerjasama anda untuk membalas email saya dengan secepat mungkin supaya proses penyiapan watermark/signature dapat disiapkan dengan secepat mungkin... harap maklum...]
4. Selepas anda confirm dengan patern yang didesignkan, anda perlulah membuat pembayaran dan emailkan bukti pembayaran...
5. Selepas pengesahan dibuat, salinan watermark/signature yang original [transparent] akan dihantar kepada anda.
 
Copyright © Whitey Mommy™