Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Khalis dah 10 Bulan....

actually entri ni dah lewat dua hari... almaklumla sibuk sangat dengan design watermark jadi tak nyempat nak update blog... Khalis dah masuk 10 bulan pada 5 Julai 2010... dah makin besar dah anak teruna saya ni... sekarang dah pandai demand... nak itu nak ini... tak nak itu tak nak ini...
sebenarnya hati saya sedih ni... gambar2 ni semua saya ambil lewat pagi tadi... tengok time... pukul 4:36am ... masa ni tengah design watermark... =( macam banyak je masa yang pergi pada proses untuk design watermark... Khalis pun dah pandai merajuk bila saya asyik dengan my lappy saja...
semuanya gambar tidur... saya tak sempat nak snap pun gambar Khalis on 5 julai 2010... maaf kan ibu ya sayang... ibu tak kan abaikan sayang lagi...='(

Whitey Note: Sekarang ni... saya hanya akan update blog dan terima order watermark sahaja... yang lain masa untuk anak, rumah dan keluarga... no more blogwalking... so, kalau traffic tak naik Mr. Nuff jangan marah ya... sebab saya rasa keluarga lagi utama...=) terima kasih kepada yang sudi membaca....

3 Comment (s):

  1. comel je tgk khalis tido.
    kejap je dah 10 bulan ye...
    **patutlah tak nmpk sha bw...bz buat watermark ye~

    ReplyDelete
  2. haaa tu la pentingnya membahagi masa, kita kalau nak update blog time cikOni tido je, selebihnya memang dgn dia :D

    ReplyDelete
  3. sayu plak baca entry nih..haisyh..xpela, masa dengan anak ni sekejap je sbnrya..nnt dah besar xsempat dah nak nyesal..time kecik2 ni kena bagi rapat kan :)

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™