Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Akhirnya Jumpa Juga [Updated]

InsyaAllah... jika cukup bajet dan tiada aral yang melintang Bulan Januari ni kami rancang nak pergi buat pertama kali sepanjang perkahwinan kami, Bertiga dengan Putra kecil kami. Rancangnya nak pergi Langkawi ataupun Cameron Highlands... yang mana best... tapi serius... Cameron saya tak pernah pergi lagi... tapi... Langkawi dah pernah pergi, hehehe masa tu saya darjah 5 kot... dah berzaman 15 tahun lepas. Sekarang ni mesti banyak sangat dah perubahan kan...

So Kalau tak jadi pergi Langkawi, kami akan ke Cameron la... Untuk Khalis dah lama saya teringin sangat nak belikan something untuk dia... At least kalau nak pergi berjalan ditempat2 sejuk boleh la pakaikan... Cari kat gedung anakku tak jumpa, cari kat parkson Selayang Mall pun tak jumpa... hehehe... nak pergi ke Sogo memang tak la... sesak2 nak dukung Khalis... memang tak sanggup la... Tengah layan facebook jumpa la kedai online ini... Jemputla tengok...
Ini yang saya order... cantik tak? nampak smart je kalau baby boy pakaikan... saya order untuk umur 2 tahun punya. Sekurang2nya bila Khalis dah umur 2 tahun still lagi boleh pakai... Harganya pun berpatutan... Saya memang suka kalau baju2 yang one set macam ni... nampak smart je... kurang sikit mix and match. hehehe...
Dan ini pula set yang kedua... warna coklat... ingat nak order warna putih... tapi tak ada... hehehe ni pun saya rasa smart kalau  Khalis pakai... eceh... handsome anak ibu... hehehe tak sabar nak tunggu 2 minggu lagi... baru dapat produk ni...

Updated
Ha... ini dia set baju sejuk ke tiga untuk Khalis... rasa dah cukup kot... hehe berkenan betul dengan warna merah ni... terus grab.... comel tak? saya suka bebenor tengok ni... aduyai... tak sabar2 nak tunggu barang sampai... hehehe....

7 Comment (s):

  1. Yang bawah sekali nampak sangat comel, yang hitam nampak stylo! nanti bila khalis dah pakai, letak picture ek. nak tengok~ hehe..

    ReplyDelete
  2. warna cerah tu lebih cantik. nnt post gmbr khalis pakai baju ni ya. comelnyaaa...

    ReplyDelete
  3. kak sya!!! comel! yana pulak yang geram! t jangan lupa upload gambar khalis pakai both set okay?? =)

    ReplyDelete
  4. Kalo pegi cameroon bgtau ibu tau.. bleh ibu pun ajak ayah daki cameroon.. dpt jmpa kejap ngan mommy pon jadi ler.. ;o) leh aqil main ngan adik khalis..

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™