Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Langsing dan Sihat dengan Rx-Lite

minuman koko yang best...
Kalau sebut pasal langsing dan sihat semua orang pun nak kan? terutama bila tengok baju2 cantik, kalau perempuan yang ni, memang tak tahan la...saya pun tak tahan... tapi bila tanya saiz... saiz XL pun kekadang tak muat. bukan kata kat orang ni. Diri saya sendiri pun macam tu. Semua ni membuatkan kita akan tercari-cari produk untuk melangsingkan badan. Kebanyakkan produk atau program untuk melangsingkan badan semuanya agak memakan kos kan... kekadang rasa takut untuk mencuba pun ya juga. Bimbang kesan sampingan sebagainya...

Sesiapa pernah dengar tentang Rx-Lite? Produk ini adalah produk pelangsingan badan yang berasaskan koko [ada yang kenal buah koko tak?]. Koko ini adalah bahan yang digunakan untuk memproses coklat... ha... dah dengar coklat ni. siapa tak minat coklat kan? saya pun memang minat sesangat... wah! Produk ini sesuai untuk lelaki dan juga perempuan.

sertai Rx-Lite di Facebook
Produk ini murah, mudah untuk disediakan [sangat sesuai untuk mereka yang busy dengan kerja], sedap untuk diminum [ini yang penting kalau tak sedap, minum sekali pun dah rasa macam tak nak minum lagi], tidak banyak pantang larang dan tanpa kesan sampingan [kerana produk ini menggunakan bahan semulajadi]. Bagi penggemar coklat, mungkin produk ini akan menjadi sebagai minuman kegemaran untuk setiap hari.

Pengiktirafan Oleh Media
produk Rx-Lite yang laris dipasaran membuktikan keberkesananya iaitu pengguna untuk produk ini semakin meningkat.
Produk yang berasaskan bahan semulajadi ini semakin mendapat perhatian pihak media, ini menunjukkan pencapaian terhadap produk ini semakin baik dan juga semakin dikenali ramai. Ini menunjukkan produk ini telah mendapat tempat dihati pengguna. Sekaligus dapat membuktikan keberkesanan dalam penggunaannya.

Testimoni daripada pengguna
Antara testimoni daripada mereka yang telah berjaya untuk melangsingkan badan dengan menggunakan produk Rx-Lite ini adalah:

Puan Zuraini Md Zain

Puan Zuriani Md. Zain, 46 tahun dari Dengkil,Selangor mengalami penyakit darah tinggi dan sakit lutut. Dengan penyakit yang dialaminya membuatkan beliau ragu-ragu melalui terapi di pusat pelangsingan, mengambil pil-pil pelangsingan mahupun mencuba tips senaman.

Saya berjaya menurunkan berat badan sebanyak 31 Kg dalam tempoh 3 bulan. Pinggang pun semakin ramping, badan rasa sangat ringan dan bertenaga. Malah, ada juga rakan-rakan yang menegur kulit saya kelihatan lebih cantik. Tetapi pada saya, yang penting adalah tahap kesihatan saya semakin baik. Masalah darah tinggi saya sudah beransur, dan lutut saya sudah tidak sakit lagi,” kata Puan Zuriani.

Puan Siti Khatijah

Saya cukup teruja kerana tidak sampai 2 bulan, saya telah berjaya menghilangkan 20kg. Saya memang suka dengan rasa koko-nya yang lazat, dan lebih penting lagi, saya tidak perlu berbelanja besar setiap bulan. Alhamdulillah, sekarang berat saya dah kekal pada tahap yang ideal. Saya gunakan RxLite seperti yang di syorkan. Saya minum 3 kali sehari.Kurangkan pengambilan karbohidrat dan di gantikan dengan protein!” kata Pn. Siti Khalijah , 33tahun yang berasal dari Melaka dan merupakan ibu kepada 3 orang anak.
Ada yang berminat nak cuba produk ini? nak dapatkan produk ini secara percuma? boleh... tapi bukan saya yang nak bagi... tapi Rx-Lite yang nak bagi... cuma perlu ikuti langkah mudah...iaitu Tekan Like pada page Rx-Lite di facebook.
Join Rx-Lite di facebook
dan sertai kuiz mingguan yang dianjurkan oleh Rx-Lite, anda bakal memenangi sekotak produk pelangsingan Rx-Lite yang berharga RM138. Menarik bukan... apa lagi cepat la join...
kuiz mingguan Rx-Lite di Facebook
Kalau tak cukup dengan sekotak... nak banyak lagi hadiah daripada Rx-Lite? pun boleh... pun boleh... Sertai Cabaran Langsing Bulanan dengan Rx-Lite. Klik pada link dan anda akan terus dibawa ke borang penyertaan...
Buktinya Encik Mohd Yusairi Yusof telah memenangi Cabaran bulanan Rx-Lite bagi bulan Oktober. Menarik bukan?

Produk yang berasaskan koko ini pasti menarik minat ramai pengguna kerana ia mempunyai rasa yang lazat, harga berpatutan, mudah diambil dan semestinya berkesan...

10 Comment (s):

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™