Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

My Wish LIst

Kalau ada rezeki lebih... Insyaallah... teringin sangat2 nak ada satu camera digital... untuk ambil gambar2 Khalis... kalau yang perasan... dah lama saya tak upload gambar2 Khalis... sebab My phone camera dah rosak... Khalis hempas ke lantai... terus skrinnya blank... hitam... adoi la... nak marah pun anak... kecik lagi bukannya Khalis akan paham... kesian dia... masa terhempas tu... bila saya tengok kamera tu... dia diam je... mungkin dia pun terkejut ataupun rasa bersalah... rasanya lepas incident tu... Khalis dah tak baling2 barang lagi... 

Kalau ikutkan Khalis ni memang jenis sayangkan barang... Toys dia sejak dari dia lahir... sampai sekarang still lagi baru dan nampak cantik... cuma kekadang bila mari angin dia... dia cepat juga nak baling2 barang... biasalah budak kecik...

Sayang rasanya setiap moment yang tertinggal... biasanya selama setahun lebih Khalis kat dunia ni... almost everyday... gambar dia saya ambil... lepas dah rosak tak de lagi dah nak ambil... cerita tentang Khalis pun dah takde... rasanya kurang menarik cerita kalau tidak disertakan dengan gambar2... 

Saya terfikir nak guna satu blog dulu... my personal blog tu untuk cerita yang mengikut perasaan saja kot... hehehe... cerita happy2 kita cerita kat blog ni je la ya...

6 Comment (s):

  1. heheh guna henpon gak nii walo ade camera digital tuu..budak2 mang gitu pandai2 la menyimpan barang2 berharga..

    ReplyDelete
  2. @Bee @ honeyvsbee
    kak bee... bagi saya anak lagi berharga... hehehe lappy dulu pun hancur juga sebab Khalis... hehehe...

    ReplyDelete
  3. huhu..xpe2..WM byk wat det dgn blog..nnt leh beli kamera..hehe..

    *selamat hari raya qurban

    ReplyDelete
  4. @ubi
    Jangan diukur daripada segi itu bro... duit banyak nak pakai la... bukan terkumpul pun...

    ReplyDelete
  5. kak!! suka2 kak!! adeiii pink plak nihh kak!!

    ReplyDelete
  6. saya pun teringin nak beli digital camera sony ni :)

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™