Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Terkesima Sekejap...=p

Boleh tak? tetiba secara tak sengaja kata macam tu.. ehehe... Bangun pagi tadi... Buka email... ada dua khabar yang menggembirakan hati saya di pagi hari... satu... biarlah rahsia...tapi nanti akan tahu juga... hehehe... sebab itu tunggu masa nanti kalau konfirm saya akan publish kat blog... Insyaallah...

Satu lagi... ha... saya dapat email daripada blogger tentang seorang blogger yang kiut ni komen pada salah satu entri saya... Terkesima sekejap...[tajuk ya... tajuk]hehehe sebab tak pernah sangka adik ini akan sudi singgah di blog saya...

Dan juga sudi jadi follower blog saya... [mesti adik ni pun follow blog orang lain juga kan... tapi tak pe lah... saje je saya nak kecoh2... bolehkan... nak menggambarkan kegembiraan ni...eceh....]
Dan juga sudi tinggalkan pesanan kan inbox saya tu... ok! saya perkenalkan dengan lebih dekat lagi ya...

Nama blogger tu... Irine Nadia Marcello... ada siapa kenal??? kalau kenal oklah... kalau tak kenal... ha... pergi lah jengah sekejap blog dia... Adik ni pun sama juga macam saya... suka warna fink... tengok blog dia pun mesti dah tahu... Ha... dah tentu lah rupa parasnya yang kiut... bila sekali pandang pun mesti ada yang cakap gitu... dan popular di kalangan blogger... dan juga peramah...

Biasanya... saya baca je blog adik ni... sekarang tak pernah tinggal komen... rasanya pernah 2 kali saya tinggalkan komen... sebab semua cerita2 dia berkisarkan remaja yang riang ria... hehehe...

Apa pun... thanks kepada semua yang sudi jadi follower... jadi pembaca tegar... dan juga jadi silent reader kepada blog Whitey Mommy... Terima kasih tau... =)

19 Comment (s):

  1. memang bila tgk no of followers kat our blog akan membuatkan hati jd berbunga2 :)

    ReplyDelete
  2. mmg cumil, sampai ade kawan saya ni kelentong guna pix die, fuhhh

    Terkini : ENTER

    ReplyDelete
  3. mmg comel gitu :) blog ni pun dasat gak follower ni :)

    ReplyDelete
  4. baru pas tgk blog adk tu

    mmg cumel

    ReplyDelete
  5. ngeeee~ :P
    hye mommy putih (whiteymommy) hehehehe.

    pagi2 bukak je lappy, tgk ada entry baru drpd mommy.heheh. btw, thanx..x tau lak irine follow smpai buat entry.hehe. :) tq tq mommy :D
    Moga bissness mommy btmbah maju :D
    amin.

    ReplyDelete
  6. ahaa. irine yg terkenal seantero malaysia. ;)

    ReplyDelete
  7. wuwuwuwu... :)

    *ape motip komen ni??kikikiki..conclusion,TERKESIMA..khihihi..

    ReplyDelete
  8. @Mama Zharfan
    hehehe itulah yang menaikkan lagi semangat kita sis... eceh... dulu blog saya tak leh nak follow... sekarang ni dah boleh dah... eceh... hehehe

    ReplyDelete
  9. @Lelord
    hehehe apa yang dasat kak lela... hikhik

    ReplyDelete
  10. @suffer8zine
    ye ke? ish2... hehehe... bleh pulak cmtu...

    ReplyDelete
  11. @Kyuubi
    blog ni biasa je... tak popular pun...

    ReplyDelete
  12. @Yan
    dia memang comel... hehehe... penih dengan kegembiraan gitu... ehehehe

    ReplyDelete
  13. @Irine Nadia MaRceLLo
    Dik... rasa macam best je kalau wat entry... eceh... terima kasih ya... Insyaallah...

    ReplyDelete
  14. oh irine adik kpada aizul marcello...dowang berdua beradik ni blogers glamour uols..selalu masuk majalah or suratkabo berkaitan ngan melancong & juga berblogging huhu

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™