Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Template Make-over : Order daripada Kak Wansteddy

Ini adalah tempahan yang saya terlupa nak upload... Maaf Kak Wan... ehehe... semua reka bentuk ini di ilhamkan oleh Kak wan sendiri... Ini untuk template studio dia... ehehe... Kak wan memang designer yang hebat... hasil design dia memang memikat hati... hehehe... Header saya ni pun Kak wan yang hasilkan... ummmpph! hehehehe

Kak wan ni pun peminat warna pink... sama la... geng...hehehe... Kak wan memilih baby pink, polkadot dan ada riben... itu semua Kak wan ilhamkan saya hanya coding sahaja... Untuk paparan yang lebih jelas... jemputla ke blog Studio kak wan...

Terima kasih kak wan... semoga puas hati dengan design sha untuk studio kak wan ni...

4 Comment (s):

  1. cantiknya.. teringin juga nak dpt khidmat ni...

    ReplyDelete
  2. Eeda, sama la teringin nak dapatkan khidmat Sha utk make-over blog.. Mungkin satu hari nanti... (hehe tapi tak tau bila..)

    ReplyDelete
  3. @@e_da
    terima kasih... hehehe sila2.. tengah tunggu dalam inbox ni... hehehehe

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™