Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Coklat daripada Chocolatte House

Coklat yang saya order dah sampai... Sis Zilla daripada Chocolatte House sendiri yang hantar... terharu gitu.... tapi masa tu tak sempat nak jumpa dia... My hubby je pergi pickup coklat ni... sebab saya tengah suap Khalis makan...
Ini lah coklatnya... tengok bungkusan pun dah cantik dan kemas... belum makan lagi... serius!!!! sedap sangat2... saya pun ada plan nak order yang 50pcs pulak...
Ini lah Coklat yang dibuat khas untuk saya... baik sungguh hati sis zilla.. terima kasih sis... sebelum ni duk makan coklat cadburry... kali ni boleh la order coklat dari sis zilla pulak... coklatnya stabil tak melt in hand... saya tak suka letak dalam peti ais... sebab nanti keras... tak best bila nak gigit...

Ha.. tengok ni model Iklan...Khalis memang bersungguh2 la bila nampak coklat.. saya pun tak tahu macam mana dia kenal... hehehe... memang sejak bila jadi favorite dia pun saya tak tahu... tapi memang masa pregnant... after every meal yang saya makan... saya kena ngap dulu coklat ... sampai habis yang standard harga RM2 tu... barulah tak loya... bukan nak cakap... tapi ... memang itulah tabiat saya sehingga la hari nak bersalin... pelikkan... kalau tak makan coklat... mesti loya2 lepas makan... ades... itulah sebabnya kot Khalis suka sangat! dengan coklat... hehehe

Sesiapa yang teringin nak rasa coklat daripada Chocolatte House ni...jemputla ke blog dia... kalau nak beli untuk percubaan pun tak pe... tapi saya pasti... jika beli untuk kali pertama...pasti akan ada kali kedua... coklatnya sedap... terasa coklatnya... para penggemar coklat... mesti akan tahu rasa itu... hehehe... Harganya pun berpatutan... setakat ni produk yang sis zilla jual adalah... coklat praline [yang saya tempah], coklat oreo dan lolichoc... jemputla ke blog dia... gambar2 dalam blog dia pun menarik... nampak kemas... dan bila saya dapat product tu... sama la macam keadaan gambar2 yang saya lihat kat blog dia... orang kata... gambar sekadar hiasan kan... ni tak... macam mana gambar... macam itu lah produk yang anda akan dapat... Jemput ramai2 ya... sesuai untuk semua acara... nak buat hantaran ke... nak buat hadiah ke... nak sambut hari lahir ke.... sebagai cenderahati ke... macam2 ada... Selamat mencuba... eceh...

2 Comment (s):

  1. wahhh, baik punye promosi ne..hehehe~time kasih ye sha sebab suka coklat tu..btw, coklat ne tak payah masuk fridge, nanti jadi tak sedap..letak aje dalam suhu bilik I'Allah takan cair..tapi kalo saje2 letak bawah terik matahari tu tak jaminla ye ;-)

    *next time, boleh rasa coklat oreo pulak ye...hehehe

    ReplyDelete
  2. nak nak, nak free boleh? harus cuba ni.

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™