Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Blog Design Order By Ibu Aqil

Avatar
Akhirnya... selepas beberapa hari... terhasillah blog design untuk Ibu Aqil . Lately saya terasa terlalu berhempas pulas pulak untuk menyiapkan order daripada customer... terasa macam masa sehari tu terlalu singkat..di tambahkan pula dengan masalah yang datang secara tetiba...[sounds unprofessional but I need to express my feeling...huhuhu] tambah pulak siang hari berhempas pulas berebut dengan Khalis laptop... malam2 sampai ke pagi hari... barulah ada masa untuk desing..:)... hehehe Harap Ibu Aqil puas hati...

Ibu Aqil ni memang regular customer [extra lagi dia adalah first customer untuk blog design]... :) rasanya ini template ke-5 kot beliau order daripada saya...
Full Layout
Full layout... Ibu nak template yang bertemakan soft pink, elegant, sweet, cute... hehehe banyak lagi la kriteria yang beliau minta...:P tapi hasilnya yang saya buat adalah seperti diatas... hehehe... saya memang minat pink.. jadi kalau customer order Blog design yang warna pink tu... Insyaallah idea saya akan melimpah ruah...eceh... hiasannya tak banyak... sebab saya cuba buat sesimple mungkin. Ibu Aqil ni macam saya juga penggemar bunga Rose [haruslah bunga ros yang jadi pilihan dia untuk menghiasi blog kan...:D] dan juga disertai dengan EmIenAqil Doll... itu aje kot yang saya leh hurai... hehehe anda yang boleh nenilainya...:D
Badge
Badge untuk Ibu Aqil... saya hanya letak EmIenAqil Doll aje...
Signature
Signature untuk Beliau...seperti yang di minta... mahu Doll dan juga perkataan Salina@Ibu Aqil [a best wife and mommy to be]
Watermark
Watermark untuk beliau pula..saya letak Doll dan juga design secara spontan... tapi alhamdulillah... beliau suka...:D
Header
Ibu Aqil telah membuat rombakan pada tajuk blognya... hehehe... tengok pada tajuk... Reality and Fantasy... wah... dalam tak maksudnya itu... Ibu Aqil ni setiap kali menaip entry...semuanya mempunyai maksud yang makan dalam... Bungaan dan warna pink serta EmIenAqil Doll adalah membawa maksud Fantasy...dan cerita2 dalam blog beliau ada Reality... itu yang saya dapat rumuskan...

Apapun... Jemputla ke Blog Reality and Fantasy Ibu Aqil...terima kasih ibu...sudi order template lagi dengan saya...:)

8 Comment (s):

  1. cantek gile sis design!
    blog sis pon cantek la.

    ReplyDelete
  2. sangat cun! ^_^..inilah surprise yg dimaksudkan ibuaqil ghupenye..hehe..

    ReplyDelete
  3. baca entry rasa macam touching pulak.. tambah kisah reality & fantasy yg dihuraikan mommy diakhir entry ni.. mcm mengena je.. reality & fantasy.. TQ mommy.. ibu suker.. sekali tgk terus jatuh cinta.. Tima masih bersengkang mata realisasikn fantasi ibu erk.. :D

    ReplyDelete
  4. cantik, nak tukar warna hijau je boleh. sungguh touching bila masuk rumah ibuAQiL.

    ReplyDelete
  5. cantik sha..best nyer

    nanti belajar wat wordpress punyer lah heee

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™