Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Saya mahukan Hervé Léger Femme...

Herve Leger

Saya memang suka sangat dengan perfume... rasanya sejak sekolah menengah lagi memang dah pakai perfume... first brand yang saya pakai... Body shop [vanilla vanille] suka bau vanilla tapi sekarang dah tak pakai... :p brand kedua Avon... ke-3 versace... hehehe lepas tu sekarang duk pakai body shop balik...

Tengok Herve leger femme terus jatuh hati... kenapa? pertama dah tentu sebab warnanya pink... suka sangat2... dan kedua botolnya pun cantik... baunya saya tak pasti wangi ke tak... tapi... kalau dah lauching secara besar-besaran...melibatkan model cantik seperti Fazura tu... dan juga jemput ramai2 orang untuk launching... dah tentu perfume ini bukan calang2 kan... dah tentu wangikan...

Saya nak perfume ini dari Kak Emila... boleh la bergaya dan keluar rumah dengan yakin...[sebab saya memang tak yakin nak keluar rumah kalau tak pakai perfume ataupun deodorant..hehehe nanti pening dengan bau badan sendiri..;p] Harga RM 109.00 bagi saya affordable dengan saiz botolnya yang agak besar... boleh pakai lama tu... agak2 setahun pun belum tentu habis..:D saya mahu... saya mahu perfume itu akk...:)

Herve Leger Eau de Parfum For Her Spray 50ml (RM109) will be available starting 16 March 2011. To purchase, contact your AVON Dealers or visit any AVON Beauty Boutiques nationwide. For more info, call the AVON toll-free Line at 1-800-22-AVON (2866) or log on to http://www.my.avon.com

6 Comment (s):

  1. sha, thank you for joining. akak dah letak kat senaraipeserta di post herve leger kat blog akak. hehe baru dua orang je join.

    ReplyDelete
  2. saya nak jugak boleh x?nak yg free punya...hehe ^,^

    ReplyDelete
  3. wah! contest rupanya..
    gud luck!

    ReplyDelete
  4. susah nak menyebutnya. kakEmi nak sebotol kecik. hahaaa. padanla terbau-bau dari jauh.

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™