Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Template Til Lick Fingers

Assalamualaikum w.b.t...
Akhirnya template untuk Kak Nor pemilik Til Lick Fingers siap... Alhamdulillah... ambil masa juga nak siapkan sebab kena struggle dengan Khalis... asyik berebut laptop dengan dia je... hehehe dah pandai nak design juga sekarang ni... hehehe

Template Til Lick Fingers
Ini template nya... hehehe disebabkan blog Kak Nor ni menjual kek dan produk2 pastri yang seangkatan dengannya... jadi temanya sudah tentu lah yang berkaitan kan... mahukan kombinasi warna coklat dan pink dan dihiasi dengan Doll Character...

Semua kek2, pastry2 dan kuih muih kat dalam template ini adalah dilukis sendiri oleh saya... Tartlet pulak milik Kak Emila... kak Emi tolong lukiskan... disebabkan saya tak pandai melukisnya lagi... wink2... terima kasih kak emi..:)

Saya menggunakan simple animation untuk header template ini... boleh tengok pada template ini ovennya mengeluarkan asap... hehehe [konon2nya la...] dan tajuk blog yang bergerak2...:)

Blog Badge
Simple animation juga untuk blog badge Kak Nor...:)

signature

dan ini signature untuk Kak Nor...
Watermark
Ini pulak watermark untuk Kak Nor..:)
Business Card [back]
Business card kedua yang saya design... wink2... bahagian belakang...
Business Card [Front]
dan ini pulak bahagian depan...:) semuanya saya amik tema daripada blog aje... :)

Terima Kasih Kak Nor... kerana sudi order template dengan Sha... diharapkan Kak Nor berpuas hati dengan template yang didesign...:)

Jemputla ke Blog Kak Nor... nak order Kek ke.. Cupcake... Coklat ke... ha... macam2 produk pastry ada... Jangan tak tahu... Kuih talam pun ada...:)
KLIK SINI untuk ke Til Lick Fingers...

2 Comment (s):

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™