Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Emienaqil Doll

Akhirnya.. semalaman... siaplah doll untuk Ibu Aqil...:) Sepatutnya malam tadi dah siap... tapi disebabkan Khalis terlalu ingin untuk menolong saya mendesign... "habis" semua dia tolong... jadi... haruslah saya re-design balik pagi ni... alhamdulillah siap...

Sebenarnya dah lama dah Ibu Aqil order doll ni... tapi saya je tak berkeyakinan lagi nak buat lagi untuk Doll ibu ni... sebab apa? duk tengah belajar lagi teknik nak design untuk Kids dan juga daddy... hehehe ada teknik juga nak design...supaya doll nampak lain each other... erk... betul ke ni apa i cakap... kwang2...:p

Ok.. back to Doll... untuk Mommy Doll... ibu Aqil mahukan nampak sweet dan comel... bibir seksi...:D jadi saya design macam tu la... hehehe letak pakai baju kurung...[puas nak membuat baju kurung tu...:D maklumla...budak baru belajar... hehehe] dan untuk Kiddy doll... Inspirasi dari pada Kak Emila punya chic doll yang diberikan kepada saya...:) especially tang kasut tu... hehe untuk Kiddy dan Daddy doll... Ibu Aqil mahukan kedua2nya pakai baju Kemeja... biar nampak formal sikit...

Harap2 Ibu suka dengan doll yang didesign... :D ni dah approve dah... Opps! terlupa... kalau perasan tang mata Kiddy dan Daddy Doll tu bulu matanya lentik sikit kan... sebab ibu Aqil kata... itu aset untuk dua beranak tu... hehehe Ayah dan Aqil mempunyai bulu mata yang lentik...auww...:)

Terima kasih ibu... kerana sudi tempah Doll dengan saya... :) nantikan sesuatu akan dihasilkan dengan Emienaqil Doll Ini...

6 Comment (s):

  1. Eceihhhhhh!! Eceihhhhh!!! Eceihhhhhhh!!!
    Ni yg wat ai x sabor2 nyempat2 ni..
    TQ mommy.. Mula2 pandang hatiku sudah terpaut..
    Okeh!! Nantikan perubahan seterusnya erk..
    Jeng!! Jeng!! Jeng!!
    Aset 2 yg mahal 2.. :D

    ReplyDelete
  2. wah .. cantik dan comel ..
    berbakatnye ..
    suke sangat ..
    menarik ..

    ReplyDelete
  3. wat doll ni kai pe eh ?

    :)

    ReplyDelete
  4. comel lah mommy punye design...huhu

    ReplyDelete
  5. uuu-wow, sungguh menawan kalbuku.

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™