Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Blog Design Order By Kak Nana

Assalamualaikum W.B.T
:)

Blog Design yang diorder oleh Kak Nana...:) Pemilik kedai felt craft Qistina Shop... Kak Nana baru memulakan bisnes felt craft ini... apa yang mendorong beliau untuk memulakan bisnes ini adalah minat beliau terhadap barangan craft yang begitu mendalam...

Qistina Shop dinamakan sempena nama anak beliau...:) sungguh comelkan... nama anak diabadikan sebagai nama kedai..:) suka ... saya sepatutnya buat juga... Khalis Putra Design...sesuai tak?
Full Layout
Ok.. continue dengan Blog design... Kak Nana mahukan sumthing yang cute dan simple...:) dan Kak Nana ni peminat rama2... Saya hanya bertanggungjawab untuk menyiapkan Template sahaja... Header,watermark dan badge Kak Nana Order daripada Jiya... Little Colour Shop...:) seorang designer yang sangat sukakan kambing...:)

Untuk template Kak Nana...saya mengadaptasi kan pemilihan warna daripada Header yang sedia ada... supaya nampak match... dan saya cuba create dekorasinya ala2 Felt tekstur... rama2, bunga dan reben semuanya daripada tekstur felt...

Alhamdulillah... Kak Nana suka...:) terima kasih ya Kak Nana...sudi order template dengan sha...
Jom Visit Qistina Shop... produk Kak Nana...boleh tengok kat Fan page dia dulu... sebab blog baru siap... jadi Produk belum upload lagi...:)

P/s: Untuk shoutbox dan follower blog design Kak Nana ni...saya cuba buat kelainan... since Kak Nana bayar extra payment...:) jadi saya buatkan background...:) Terima kasih ya akk...

9 Comment (s):

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™