Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Template Kak Fieza


Template yang diorder oleh Kak Fieza, akhirnya siap... Terima kasih Kak Fieza... sudi order template dengan sha... :) Kak Fieza pilih Doll untuk menghiasi template beliau...:) jadi saya pun kena banyak berekperimentasi dengan watak2 ... hehehe walaupun tak 100%... tapi alhamdulillah... dah boleh melukis sikit2... dari segi fringe rambut... bentuk muka... walaupun tak exactly...:D maka terhasillah family doll...

Semua tunjuk ajar daripada Kak Emi.. tudung pun saya dah belajar buat teknik baru sikit2... alhamdulillah... walaupun caranya lambat...tapi agak memuaskan hati sendiri...:p

Ok... back to Kak Fieza's Template... Kak Fieza ni merupakan salah seorang customer saya yang awal2 membeli watermark saya... hehehe setiap kali mau watermark baru... mesti buzz2 kat email...
watermark kak fieza
Tema untuk template, Kak Fieza pilih warna Violet Red... sebab dia peminat purple dan pink.. jadi kira gabungan gitu... lepas tu nak ada bunga rose sama macam watermark dia ...[ watermark diorder dulu... hehehe baru dia order template] hm... rasanya dari mula dia order watermark lagi... memang dah minta nak bunga rose tu... sekarang pun sama juga...

Jadi... untuk template dia... saya hias penuh dengan bunga rose... hehehe first draft... saya tersasar design macam lain.. tapi second draft... dah menepati citarasa kak fieza... Alhamdulillah...
signature kak fieza
Kalau perasan kat header tu... ada beberapa icon yang saya tampal... kamera, laptop dan kosmetik... kwang2... itu berdasarkan pemerhatian saya... Kak fieza ni suka blogging... suka fotografi dan ... suka pakai make-up...[maaf kak fieza kalau silap...;p anggapan ku ini...] jadi saya letak icon2 tu kat situ...:)

Itu saje lah... harap Kak Fieza berpuas hati dengan hasil kerja ku ini...:D

Jemput semua ke blog kak Fieza... untuk melihat paparan penuh...

11 Comment (s):

  1. Yay! clever girl. Memang puashati bila kita dapat lukis sendiri. Biar lambat, janji hasilnya kita dan pelanggan puashati. Kak Emi cuba ajar yang terdaya, selebihnya adalah hasil usaha Sha sendiri.

    ReplyDelete
  2. kira sama2 puas hati la kann...mmg puas hati sgt 2nd design ni...patut awal2 lg dh bg detail yg dikehendaki...dn tak la menyusah kan sha design 2-3 kali kan...so tenkiu so much..!

    mmg betul pn anggapan sha tu..suma tepat sekali..hehee dh kena sgt la tuu...

    ReplyDelete
  3. wahhh...cantik nyer template tu.impress sgt2 dgn hasil whitemommy...

    ReplyDelete
  4. wahh . cntik sangat ! nk bole tk ? hehe

    ReplyDelete
  5. dah blh kenal hasil sentuhan sha..tahniah ye!! ctkkk

    ReplyDelete
  6. dh terjah ke sana..cunlah! teruskan usahamu..chiyok2x..sure suka sngt fieza tu..kita yg nengok pun suka..apatah lg tuan empunya..bestlah! ^_^

    ReplyDelete
  7. wah....sangat suka la...ni template idaman jugak ni..ada rose gitu..hehe

    ReplyDelete
  8. brape whitemommy amik utk desgn template ye??

    ReplyDelete
  9. cantik la template nih..comei! comei! =]

    ReplyDelete
  10. cantiknye.aii boleh tempah juga ni.hehe

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™