Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Dah lama pendam...

hehehe dah lama pendam tak cerita pasal nuffnang ni... huhu ya la... dapat BE pun satu je... tak lebat macam orang lain... nak tunjuk pun malu... hukhuk ... ni saje nak bercerita... mana tahu lepas ni... terus dapat banyak BE...;p

Hari ni seperti biasa...memang kegiatan awal pagi adalah cek nuffnang... tengok2 ada dua BE lagi bertambah... yang Hong Kong Disneyland tu... dah sebulan kot kat blog... huhu tengok earning pun ciput je... baru RM39... orang lain gamaknya dah beratus kan...

saya rasa ini adalah earning saya yang paling banyak dengan nuffnang... hehehe kelakar tak? memang... sebab traffik saya tak tinggi macam orang lain... sebabnya... saya ni MALAS nak blogwalking... lepas tu... kalau lawat blog orang pun.. kekadang komen... kekadang tinggal pesan kat shoutbox... kekadang... just baca entry... lepas tu out... huhu...

Rasanya dah cukup lama saya tak blogwalking... selama ni... blogwalking dilakukan oleh Baba Khalis...[pecah rahsia] sebab dia macam rajin sangat nak buat blogwalkingkan...:) saya memang tak sempat... huhu...

bukan kata BZ benor... tapi itulah kenyataannya... kalau tak design... belajar design... kalau tak belajar design... dah tentu la layan Khalis... kalau tak layan Khalis...dan tentulah kena setelkan hal rumah tangga... yang saya rasa tak pernah2 nak setel... ada je kerja ... buat yang tu... ada lagi tak setel... lepas tu ada satu pulak... rasanya 24 jam tu pun tak cukup... sehinggakan masa tidur pun dah jadi 4,5 jam je... huhu tu pun mujur dapat tidur... kalau seminggu tu ada la 2 hari tak tidur langsung... huhu itulah kenyataan hidup suri rumah yang bekerja sambilan ni... tak seindah yang disangkakan...bukan goyang kaki ya... huhu...

ok lah... nak kena sidai baju Khalis pulak...

ops!! sebelum terlupa... macam mana nak handle Cloth Diapers ni... berniat nak pakaikan Khalis...sampai hari ni... mental saya tak kuat2 lagi... nak handle... dari segi basuh... jemur... penjagaan... huhu rasa macam nak berjimat pulak... since Cloth Diapers dah berkepam2 dalam bilik stor... rasa baik pakaikan... boleh jimat... saya masa tu..tak tahu jenama2 cloth diapers ni... ada beli yang jenama... Rainbow Baby kot... tak ingat dah.. lepas tu... baba Khalis ada dapat dua free yang jenama Autumz... huhu hari tu... ada pakai yang Rainbow tu... tak sampai 2 jam... dah bocor... dah basuh-jemur 3 kali... tapi.. leaking juga...:( ke jahitan dia tak betul... hukhuk...

2 Comment (s):

  1. tahniah!!! akhirnya dapat juga kan..eheh :)

    ReplyDelete
  2. tahniah dear.. teruskan menulis.. dpt jgk menjana sikit pendapatan.. :D

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™