Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Blog Pink

Di tag oleh Kak Lela... untuk join Kumpulan Blog Pink...

Cerita kan dengan menarik kenapa pilih tema warna pink?

Seingat saya daripada saya kecik2 lagi memang dah suka warna pink... sebab dari kecik lagi memang mak saya selalu belikan baju warna pink... asal baju je pink... asal pink je baju...
eh!

hehehe

Hm... tapi memang suka sesangat dengan warna pink... kalau pergi shopping pun... pilih baju ke... pilih apa je... mesti saya pandang warna dulu... kalau dah nampak warna tu... baru lah... pilih pattern pula... hehehe warna memainkan peranan penting...

Eceh... even my baby boy pun... selalu juga kena pakaikan baju warna pink..;p...

Masa kat Matrik dulu... [erk sehingga sekarang pun...] semua barang2... sehingga baldi... bakul... cadar... semua kaler pink... memang giler warna pink... bawa ke Universiti... hehehe semua pun warna pink... best2... kalau kat U dulu... warna pink pun memang sinonim dengan saya... kalau nampak saya... mesti nampak pink... beg ke kasut ke... even jeans pun saya banyak warna pink...;p ha...

Kalau satu hari saya terpakai... biru gelap ke...ataupun putih... mesti ayat ini akan keluar daripada course mate saya "eh nisha, mana warna pink?" hehehe... mesti punya... so... kalau ada hari yang saya rasa memerlukan perhatian daripada semua rakan2 saya... Jangan pakai warna pink... bukan kata rakan sekelas... semua rakan2 yang kenal pun mesti tanya... hehehe...

Itu lah... dia... memang suka warna pink... tak pink... putih... tak putih... hitam pun ok... kekadang merah pun nampak cantik... but... i still love pink the most...:)

Ok... nak tag dua orang yang punya blog warna pink...
1. Jana
2. Kak Aqish.

3 Comment (s):

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™