Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Thanks Semua

Terima kasih untuk pengunjung blog Whitey Mommy ni. banyak yang nak update tapi... tak terluah kat dalam entry. ya la semua entry yang sedih, entry yang tak gembira, entry yang emo... jadi rasanya tak perlu lah di taip sebagai entry kan... nanti ada yang jelak pulak. tak pun cakap " asyik emo je blog ni... menyampah aku!!!" hehehe... kalau ada yang jelak dengan entry2 yang sedih2 maaf la ya... sebab this is me... memang always sedih... cuma cuba kelihatan gembira didalam kesedihan. bukan sekarang... sejak dari zaman saya remaja lagi pun... tapi ... entah lah... biarkan je la... ada orang kisah ke? ;)

Sekarang dalam proses nak kuruskan badan sebab ada teguran kasar yang berbau hinaan telah dilemparkan kepada diri ini... sedih tau... kalau kena kat korang... tak tahu la apa yang korang akan buat... tapi memang wat saya down sesangat... makan hati... bawa diri... tapi... ada orang kisah... tak de...

Lagi pulak... banyak template yang nak kena design selepas hampir seminggu laptop saya tak boleh nak berfungsi dengan baik... sekarang dah ok dah... saya pulak yang kurang sihat... lagi pulak masa design saya amat2 terhad... nak layan blog orang pun memang tak boleh... Khalis sangat2 memerlukan saya... tak tahu la... nak cerita pun tak tahu la... sebab orang tak ada dekat situasi saya... kalau anda berada disituasi saya... tahu la...

Maaf la... kalau saya memang dah tak boleh nak aktif chatting ke... badan saya dah tak larat... tidur pukul 5 pagi... bangun pukul 9 pagi... kekadang terlajak sampai ke 2 petang pun ada... badan memang tak larat... tuhan saje yang tahu... dah la sakit peranakan hari tu still bengkak lagi... entah la... kat sape saya nak minta tolong... tak de... saya bukan nak minta belas kasihan... jauh sekali simpati sesiapa... tapi... yang pasti... anda tiada di tempat saya...

Masa nak pindah pulak macam2 tomahan saya dapat. saya tak kuat la nak hadapi semua ni... sangat lemah dah... jadi... saya rasa... saya nak buat hal sendiri... macam2 hal yang berlaku lately... buatkan saya terlalu down untuk beramah mesra dengan sesiapa... lagi pulak... masalah terbesar dalam rumah ni pun tak setel2 lagi... badan ni tak larat

YA ALLAH... AKU TAK KUAT... AKU TAK KUAT...OTAK AKU PENAT... BADAN AKU SAKIT... BADAN AKU LEMAH.... SEMUANYA TAK BERDAYA... AIR MATA BERKALI2 JATUH... TAPI...

sekarang ni masa saya kena limitkan penggunaan masa saya hanya untuk design dan bayar balik semua masa2 yang saya tak dapat nak bersama dengan Khalis...

Thanks ya for reading... mungkinkah ini entry terakhir???

9 Comment (s):

  1. sabar ye whitey mommy... ni sume dugaan.. :(

    ReplyDelete
  2. mulut org mmg payah nak tutup..lantak la, kita nk gemuk ke kurus ke..ade menyusahkan dorang ke..hehe..aku pulak yg emo..sabar ya.. kalau saya d tmpt awk pon saya mangaum mcm singa...sabar..sabar

    ReplyDelete
  3. sha, jangan cepat give up... jalan layan orang yg bermulut busuk... dan, janganlaa jadikan ini entri terakhir... setelah segalanya terbina dengan indah....

    ReplyDelete
  4. sabar dear.. u are such a strong girl... i know u are... ni komen hubby akak tentang lecitin yang akak ckp tu...bukan setakat pecah lemak http://www.mamafaiz.com/2011/01/apa-kata-suami-saya-tentang-lecitin-dan.html

    ReplyDelete
  5. insya'allah.. DIA ada utk lindungi segalanya & mudahan dipermudahkan segalanya.. Amin!!!

    ReplyDelete
  6. takpe, kt cuma jadi diri sendiri.. menulis ikut kehendak kita .. :-)

    ReplyDelete
  7. smg Allah memberikan kekuatan dan ketabahan tuk menghadapi semua ni.. Cuba la ceria kan diri tuk khalis.. tuk turunkan berat badan tu try lecithin cam yg k.cery sarankan tu yek.. Ros doakan ketenangan sentiasa bersama whitey Mommy.. Amin..

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™