Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Tutorial: Cara Meletakkan Background pada Comment Form

Ramai yang tanya pasal macam mana nak buat background pada comment form kan... actually saya punya tu pakai coding... macam susah je nak ajar... jadi ni saya cari yang mudah sikit nak faham...

sebab ada coding sikit lepas tu... semuanya diubah pada CSS code... jadi saya harap senang sikit nak faham kan...

Maaf sesangat... memang ada tutorial yang saya tak leh nak buat... masa limit... tengah duk belajar untuk wat artwork... design blog klien... blog design sendiri pun tak siap2 lagi...

Jadi saya tengok... rata2 duk tanya pasal macam mana nak buat background kan... amik kat sini...
Kazumiro@budak nakal....

Hope dapat membantu...:) background tu anda design dan ubah la ikut kreativiti ya...

Selamat Mencuba...:)

2 Comment (s):

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™