Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Hm... Hm...

Saya dah tak de mood happy pulak sekarang ni...
jadi blog ni pun cam dah suram dah...
huhu pengunjung tak ramai...
tak de mood rasanya...
saya tak boleh dan tak pandai nak berlakon untuk jadi happy...
kan kalau cerita yang sedih2 orang kata meroyan pulak...
wakakaka...:p over la pulak...

Ramai yang tanya mana cerita khalis..[ramai ke??]
tapi saya tak boleh nak upload...
kamera phone pun dah macam nak rosak...
gambar tak clear langsung nak amik gambar...

Kak lela ada bagi adiah daripada Qatar hari tu... tengok kengkawan duk upload...
tapi saya tak upload pun... amik gambar tak clear... kabur yang amat...
"terima kasih kak lela... jauh2 pun masih lagi ingat kat sha..:)"

Ok la... itu aje... nak design...nak lukis... nak coding... pening dah... :p

2 Comment (s):

  1. salam sis...
    chaiyo2 jangan putus asa :)

    Entri Terkini : HACHI : A DOG'S STORY

    ReplyDelete
  2. cha ..nanti dapat lah beli camera tu ..mesti happy kan....insyallah kalau saha mesti dapat !

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™