Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Minta Tolong

Salam semua...
tengok tajuk pun dah tahu kan...
saya nak minta tolong dengan customer yang tengah menunggu untuk template2 anda di design...
tolong la selalu cek email ya... [sama ada inbox ataupun spam] saya ada hantar email untuk meminta draft, menunjukkan draft.
Kepada yang belum memberi dan membincangkan kriteria... please... saya perlukan sangat kerjasama anda... saya menunggu untuk mendesign template anda... kalau anda tak bagi kerjasama... macam mana lah saya nak siapkan template anda...

Khalis dah start dedar badan mungkin sebab jangkit ngan saya demam... minta jauh... hm... saya demam saya boleh lagi paksa diri untuk design... tapi... kalau my little prince yang demam... saya minta maaf bebanyak... kalau kena hold dulu aktiviti mendesign... memang kena jaga dia... harap faham...

disebabkan itu, saya mengharap sangat a fast feedback. sebab bila terjadi perkara yang tak diingini macam ni... memang akan tergendala proses untuk siapkan template.

Sebarang email yang saya send. saya harap sangat dapat fast reply...

Thank you in advance for your cooperation..

p/s: ini bukan entry marah ya... saya dah hantar email tapi ada customer yang tak balas... jadi saya fikir ini caranya untuk memberitahu...

Sila baca: Whitey Mommy Design's Terms of Design.

4 Comment (s):

  1. okla sha bgtau camni, bleh semua customer tau kan.. ^_^

    alooor hope khalish tak demam ye..cian die..

    ReplyDelete
  2. kak..saya copy detail sket ya..nak promote blog akak :)

    ReplyDelete
  3. hope khalis cepat sembuh :) BTW, ainaa nak suruh mommy buat tutorial boleh tak ? macammana nak buat post a comment ni belakang die ade background macam mummy ni ye ? hope dapat buat kalau mommy tak sibuk la :)

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™