Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Cira Doll

doll ni milik Cira... seorang remaja yang sedang mengusahakan businessnya sendiri... memang hebatkan... muda2 lagi dah pandai wat business... tabik spring sama cira...

heheh cira order doll fan juga banner dengan saya... tapi tunjuk doll yang saya design... je dulu... badgenya tak siap lagi... tunggu info daripada pemiliknya...:)

cira mau dollnya senyum sikit... pakai spek mata old skool... baju corak pink...tudung warna grey... inner kaler pink...:) sebenarnya cira nak separuh badan je... tapi... disebabkan saya tak de contoh lagi dalam kategory teen doll jadi saya wat dia pakai skirt... owh... sebab masa zaman remaja dulu2 saya memang gemar pakai skirt labuh macam ni...:p kasut tu juga merupakan salah satu icon saya masa zaman ramaja...saya suka pakai kasut ala2 ballerina gitu...:p... maklumla nak jadi ballerina tak dapet... hehehe kalau takpercaya... saya ada alibi... p tanya tanya mommy pinky... dolly ni ada macam saya zaman muda2 tak hehehe...

cantik tak? hehehe... sape yang nak order doll... boleh... RM 15-20 untuk satu doll berdasarkan kepayahan kriteria...:)

6 Comment (s):

  1. owh comel la akak. lame x dtg cni jenguk blog akak. wireless cni x ok. sgt susah nk on9 :(

    ReplyDelete
  2. alaaaaaaaa....tomeinya....sgt suka

    ReplyDelete
  3. akak...baru prasan tulis pasal cira...tq2...doll akak mmg chnatek...tu sbb slalu return order...hihikkkkk

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™