Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Nak Cuba Jual My Pre-loved Item

Ada sesiapa minat nak beli pre-loved item tak? semuanya baju2 saya... masa zaman anak dara dulu. :) Dulu badan saiz M... sekarang XL ngam2... jadi kalau dapat kurus jadi L tu dah kira baik la... kalau nak M/S macam dulu... mimpi la... kecuali kalau hari2 tak makan... bukan kata S... terus jadi XS.

pfftt... semalam kata tak nak update... ngeh2 hari tengok dah update... ok close! continue with topic...

Masa pindah rumah hari tu... banyak sangat lipat2 baju... susun2 baju... rupanya banyak sangat baju2 saya yang masih baru2... ada yang tak pernah pakai pun lagi ada juga... jadi saya fikir nak jual balik semua tu... sebab memang sayang... tapi... terlalu banyak... Dulukan saya kerja pakai uniform... tapi lepas dapat gaji memang suka sangat nak shopping baju... dapat sehelai pun jadi la... tapi ada yang sampai tahap tak pakai langsung...sebab cuti sehari je seminggu... lepas tu... time cuti pulak kerjanya memang membuta aje... huhu... jadi semua baju memang ada yang tak pakai... duk rumah pakai t-shirt je...eh... dengan seluarla...;p

ada yang berminat tak?

Jenama
Giordano, Googles, Toms Girl, Disney, tak ingat lagi ada lagi a few jenama lain2... tapi bukan jenama Designer la...[mana i mampu nak beli gucci ke prada, ke channel ke...] setakat jenama biasa2 je... dan semestinya 100% cotton...;)

Color
Kebanyakkan berwarna putih,pink,hitam dan jeans.
[saya tak pakai warna lain...:)]


Harga
Saya letak harga antara RM5 - RM50...
semua harga fix ya... :)

Ada sesiapa minat tak? kalau dapat banyak komen... saya akan upload la... tapi kalau tak de... biar je kepam kat situ...

13 Comment (s):

  1. sila jual, sy nk beli tanpa segan silu. =)

    ReplyDelete
  2. try uplod dl..ne tau ada yg berkenan.hehe

    ReplyDelete
  3. lionteen pun br je bercdang nk jual bj lionteen yg dah kecik tu. hehe. xpe..try je jual dulu. msti ade yg nak beli.

    ReplyDelete
  4. akak try je dulu advertise..
    kot2 xde yg beli xpe la..
    tp elok akak buat seblom pindah aritu..
    ringan sket nak angkut.
    teehee..

    ReplyDelete
  5. akk pun byk gak..tapi adik2 lah yg pakai heeee

    ReplyDelete
  6. try la upload!! mane tauu berkenan!!

    ReplyDelete
  7. ekekekkee akak pun byk baju x muat

    ReplyDelete
  8. Sha... Upload la cepat.. Nak tgk if ada berkenan...

    ReplyDelete
  9. tak rugi beli, budak ni mmg test tinggi. baju2nya sume cantiks!! xD

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™