Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Haish... kenapa la ...

Cuba jangan cari salah orang je... tengok diri sendiri dulu...
kuman seberang laut nampak... gajah depan mata tak nampak...
aku bukan jenis orang macam tu...
kalau orang tak wat taik kat aku...
aku ok...
cuba selidik dulu sebelum wat sebarang andaian dan tanggapan...
aku memang akan selidik dulu... bukannya wat membabi buta... membabi tuli...

aku tahu perangai aku memang tak matang... walaupun orang tengok dah ada anak... tapi orang yang kenal aku mesti tahu siapa aku... janganla duk sembang sana sini... duk mengata sana sini... duk cari busuknya aku ni.. buruknya aku ni... jahatnya aku ni... tengok diri ko sendiri dulu... kalau tak kenal aku secara in personal... jangan duk cakap merata2... ko tengok diri ko tu dulu betul ke salah??? kalau aku tak redha, macam mana?... aku cakap benda betul... aku tak tipu...
kalau ko rasa aku tipu... tanya diri sendiri... jangan nak menipu orang... dan yang paling penting jangan nak menipu diri sendiri...

Ya allah...
kau tunjukkan lah jalan yang lurus kepada hamba mu ini...
kau tunjukkanlah kebenaran...
hanya engkau yang Maha mengetahui segala2nya meliputi sekalian alam...

Allah dah janji... doa orang teraniaya... tiada hijabnya diantara langit dan bumi...

aku tahu dimana aku bertapak...aku tahu tahap diri aku kat mana...
ya... aku bodoh... tapi aku tak sombong... aku tak bongkak... aku tak tipu orang...
sudah2la tu duk menipu orang... sudah2 la menipu diri sendiri... cuba jujur sikit... 

aku ni kekadang pun sengal... semua benda terus terang sangat [orang kata cakap tak bertapis kan...]... last2 orang kata aku balik yang jahat... memang selalu kena macam ni la... ke manusia ni jenis tak suka dengar benda betul??? tak paham betul... huhu... aku cakap benda betul la wei... yang ko tu duk kelentong pehal... dah melibatkan ramai orang pulak tu... sekali gengan laki aku sekali pun masuk... aku tak wat cerita... itu yang penting... lagipun aku ni ...rasanya tak pandai nak reka cerita...

huhu lain kali aku nak kena beli tapis teh la masa bercakap pakai... ok tak?? wakakaka...

aku minta maaf kalau ada yang membaca ni... rasa macam aku sombong ke aku bongkak... kalau rasa sombong ke apa tu... cuba tegur dulu ek... aku rasa aku ni ok je... cuma kalau layan tak layan tu paham2 je la... nak pecah kepala ni design... pk kan dak Khalis lagi ni...

ni jangan tetiba ada yang sentap lebih2 pulak...
masalah dalaman dan peribadi ok!
setiap orang ada perasan marah juga... aku bukan malaikat... nak sentiasa buat entry standard baik2...
kan blog ni tempat meluahkan perasaan... hahaha... kan kalau aku tak luah meroyan pulak... orang hina lagi... atau ada pulak yang bertepuk tangan.

11 Comment (s):

  1. biasa la manusia.. x boleh tgk org senng n xboleh nk trima pndapat org lain... ~_~

    ReplyDelete
  2. macam sedih je mommy sabar yee bt taktaw je org camtu :)

    ReplyDelete
  3. cermin diri melalui org lain..itu yang terbaikk..

    jom klik HB...

    ReplyDelete
  4. macam macam dugaan mommy...tawakal jer mommy :)

    ReplyDelete
  5. salam ana nak buat promosi nie,
    Dapat RM100 - RM500 Sehari Dengan Bisnes Segera!
    Dapatkan Laman Web Anda Sendiri & Nikmati Keuntungan 100% Milik Anda.
    Murah hanya rm 49.90
    kalau nak maklumat lanjut sila layari link nie=)
    http://www.dmshop.netii.net/
    tq.100%confirm

    lagi2 promosi kalau nak resepi resepi yang sedap & menarik sila layari link ini
    http://mynoraza-resepiariffbonda.blogspot.com/
    follow sekali pun chumel2 juga =)
    tq

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™