Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Alhamdulillah...

Assalamualaikum W.B.T

Alhamdulillah...setelah berehat beberapa hari...hari ni...badan terasa ringan sikit... Insyaallah dah boleh sambung semua tugas2 yang masih banyak terbengkalai...:)

Terima kasih kepada semua teman2 yang memberi sokongan dan mendoakan saya dan tak kurang juga yang memberi solution kepada masalah kesihatan yang saya hadapi... Alhamdulillah...semuanya memang mujarab dan menjadi...

Tekanan darah saya rendah menyebabkan kepala saya terasa berat...ditambah pulak dengan power rabun jauh saya juga semakin meningkat...itu yang menyebabkan saya terasa senak didalam mata... dan berat untuk buka mata.

Hari ni saya pergi cek mata dan dah buat cermin baru...bingkai tak boleh buat sebab buat cermin pun dah lari budget bulanan...kena kerja lebih untuk stabilkan balik ni...:D... inilah akibatnya sebab saya design dalam gelap...hanya bertemankan cahaya daripada laptop je... bahayakan? saya terlupa pulak ia membahayakan...isk...isk... selama ni memang saya design dalam cerah...tapi bimbang lampu akan ganggu Khalis tidur...jadi saya tutup lampu... itu yang membuatkan power rabun meningkat dengan mendadak...
untuk mata kiri...
daripada 4.50 kepada 5.76
dan
untuk mata kanan
daripada 4.25 kepada 5.50

Sangat ketarakan...:( ini salah saya sendiri ni... huhu tak jaga kesihatan dengan baik...padahal saya ada banyak tanggungjawab nak kena galas... nak jaga Khalis... nak jaga keluarga...nak jaga makan minum... nak siapkan semua tempahan klien...:( saya minta maaf kepada semua...

Solutionnya...saya kena start sediakan satu ruangan kecil kat bilik solat untuk My Home Office...[ni nak kena standby budget juga ni... nak beli satu meja study dan juga kerusi yang selesa sikit. hm...] sepatutnya daripada dulu lagikan saya sediakan semua ini...since saya dah memilih kerja2 mendesign...

Tak pe... bertambah lagi satu item untuk saya punya wish list...:) 1. water heater 2. Home Office...:) yang lain rahsia... tetttt....

Ok...malam ni dah boleh mula design...yippie... Syukur kehadrat ilahi masih memberi kesihatan kepada ku... terima kasih teman2...:)

26 Comment (s):

  1. Alhamdulillah dah sihat. So..lepas ni..kena ingat..Jg kesihatan ya..Sian Khalis kalau mama dia tak sihat...Heee...
    Emmm...lama akak tak masuk..blog dah berubah..cantik... i like it...

    ReplyDelete
  2. alhamdulilah...
    baru bley kaco...
    igt mggu dpn nk dtg umh makcik la...xnk tunda dah..

    ReplyDelete
  3. akak, cepat2 sihat ya kak! semoga akk sihat lepas tu boleh design template cun2 lagi

    yaya <3

    ReplyDelete
  4. oo next time kena beringat tu dear..jgn buat keje dlm gelap..sayangilah mata anda :)

    ReplyDelete
  5. banyak minum jus caroot ..mata akk pun teruk hukss

    ReplyDelete
  6. salam kak..
    dah boleh terima tempahan ke?
    sy menempah ni :)

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah!!! Semoga mommy cepat sembuh.. Dan lebih selesa dgn suasana office baru nanti.. :D Jangan desing dlm suasana malap lg ye.. Biar dpt cahaya yg ckup.. :)

    ReplyDelete
  8. ehehh..akak..sbgai optometrist-to-be,sy nasihatkan jgn plak malas pkai spek,tu yg wat power naik lg n lagi sbb mata kena kerja lg kuat..^_^

    ReplyDelete
  9. huhuh, jaga kesihatan sebab penting untuk anak suami dan diri sendiri =) moga cepat sembuh

    ReplyDelete
  10. jaga kesihatan itu penting..nanti kalau x sihat,susah la kitaorang nak belajar tutorial dari mommy ni lagi..hehe..ni akak nak bgtau,akak ada buat tutorial..dah bagi kredit ke sini..harap mommy x marah ye.. :)

    ReplyDelete
  11. @ibh
    Insyaallah akk..:) terima kasih :)

    ReplyDelete
  12. @Lelord
    tu la akk... sha silap juga...sebab design dalam gelap... sebab rumah baru ni... macam kesian je kat khalis... kalau tidur dalam cerah...:)

    ReplyDelete
  13. @Farra Dhelina
    hehehe...terima kasih kak farra...:) Insyaallah...

    ReplyDelete
  14. @Puanbee
    Hm... akk pakai spek juga ek? sama la... join the club...:D

    ReplyDelete
  15. @adele
    Wasalam... nak menempah apa... buleh...insyaallah...:)

    ReplyDelete
  16. @Salina@IbuAqil
    Terima kasih ibu...:) amin...
    hehehe tu la... sian khalis tengok dia tidur dalam cerah... ingat tak pape... rupanya masalah lain pulak timbul...:(

    ReplyDelete
  17. @Roxy zai
    zai...akk 26 jam pakai spek...tidur pun kekadang dengan spek..:D sebab naik power mungkin duk design dalam gelap...cahaya daripada laptop je...

    ReplyDelete
  18. Kak sha, adik khalis dah masuk wish list ke?:D

    ReplyDelete
  19. @Amar Amirah
    kuikui...amar...soklan cepu berlian ni...:p tak masuk lagi wish list...tunggu khalis besar sikit..:p sekarang manja bebenor...akk terfikir2 ni cemana kalau dia dapat adik...;D

    ReplyDelete
  20. hehe...akak kene jaga kesihatan bek2..jgn trabai lak..kang anak akak yg ngah tido tuu marah..hikhik

    ^_^

    ReplyDelete
  21. Salam...Saya baru jer terjah blog anda..design template very nice..

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™