Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Saya Minta Maaf: Tak Boleh Call

Assalamualaikum W.B.T

kepada semua customer yang menunggu...

sila alert dengan email anda ya..
kerana saya akan berkomunikasi dengan anda melalui email atau YM sahaja. Saya dah tak boleh nak call atau SMS...huhu kredit dah tak de...dan tak boleh nak top up untuk jangka masa yang panjang...

hehehe harap memahami ya...:)

Pada customer yang ada no saya...kalau anda nak call... amatla dialu2kan...:)

Terima kasih...:)

P/s: sentiasa cek email anda...especially yang saya telah bincang dengan lebih detail anda punya kriteria...:)

1 Comment (s):

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™