Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Kepada Customer yang Menunggu: Saya Minta Maaf..:(

Assalamualaikum W.B.T

tengok tajuk dah tahu...entry minta maaf... sebab semalam sepatutnya saya mendesign...tapi saya tak mendesign sebab masa tidurkan Khalis saya pun terlelap sekali...

saya amat2 berharap sangat kefahaman anda ya...
sebab kalau saya nak mendesign tak boleh kena push...saya takut saya terus blank...memang terus tak boleh design...

saya ada beberapa design nak kena siapkan...saya buat by turn... don't worry saya still akan wat kerja saya... saya cuma mahukan pemahaman sahaja...:)
terima kasih in advance...

Maaf lagi jika entry ini tak nampak profesional... sebab saya tak hantar email... saya terus buat post sebab bagi semua baca...

4 Comment (s):

  1. cantik la design2 template awk..sgt2 kreatif..dorang mesti fhm punyer..keje2 dsign ni kan nyer leh wat kelam kabut..ape pun..good job...sangat menarik,tertarik kau mmg da booom...hehehhe

    ReplyDelete
  2. bizness bagus ni hehhee..yelah letih sgt sampai terlelap yea..maybe customer paham kot..yg penting akak suka signature yg sha design tu hehhee

    ReplyDelete
  3. Insyaallah mereka faham hendaknya..hee...take care..n all the best to u~ ^_^

    ReplyDelete
  4. Insya'Allah sha, diorang faham ;) Dun't worry tau and takmo stress stress kay :)

    Lates n3: Doctor Comel!

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™