Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Blog Design Order By Dilakochan

Blog design yang diorder oleh Dilakochan...atau dikenali sebagai Dila saje..:D Dila merupakan seorang pekerja kerajaan, pelajar dan juga seorang DJ sambilan di Funker FM. Hebatkan dalam 3 masa Dila boleh buat banyak kerja...

Dila ni peminat Kimora the Fablane. Jadi dila mahukan template yang bercirikan fabulous dan blink2 gitu... katanya " boleh feeling2 princess gitu...:D

Full layout

Full layout untuk blog Dila... saya study sikit2 tentang Kimora Lee Simmons... kalau tak kenal...sila tanya En. Google... hehehe Kimora ni memang kaya bangat2 orangnya...jadi lifestyle dia penuh dengan kilauan emas dah berlian.

Saya adaptasikan kepada blog design dilla ni... since saya tengok banyak berlian dan emas saya cadangkan pada dila yang tu...dan dila setuju... tambah warna pink...jadi berliannya haruslah warna pinkkan..:D takkan emas pulak nak warna pink...

Perasan tak ada crown? mula2 saya tolak nak buat crown tu...sebab macam susah.. tapi... buat juga sebab pilihan dila yang satu lagi nak letak kerawang2 macam tak kena pulak kan... nak tambah kerawang. :D jadi proceed aje dengan princess crown tu...@ dengan lebih tepat lagi tiara...

Ha.. ditambah lagi dengan request nak header yang ada twitter status... pergh... memang mencabar sikit template ni walaupun nampak simple... nak susun berlian lagi... untuk twitter status ni...saya ambil masa nak buat...sebab kalau ikut tutorial asal... twitter yang nampak tak lengkap tang @mention. nampak words sahaja. jadi kena ubah daripada tutorial asal... memang nasib baik dapat... kalau tak kena coding balik... huhuh...

Untuk Doll character pulak, saya dah cuba buat kelainan...melalui teknik yang diajar oleh Kak Emila... ada nampak macam ala2 3D tak? masih dalam peringkat cuba2...:)

Harap dila suka dengan template ni...
Blog Badge

signature


Watermark
Blog badge, signature dan watermark semua saya extract daripada blog design ...:) biar bagi matching gitu. hm...

Jemputla ke blog Dilakochan untuk tengok secara live...:) Terima kasih dila sudi order template dengan akak ya...semoga sentiasa sukses dalam kehidupan...amin...:)

8 Comment (s):

  1. always addore the way u design kak ;)

    ReplyDelete
  2. cantek mommy.. setiap sentuhan tangan emas mommy tu menjadi.. :D gud job dear.. :)

    ReplyDelete
  3. Akk!! Thank you so much!
    ♥ ♥ !

    Tang header tuh yg paling mahal okey!
    ramai yg suuukaa! :D

    ReplyDelete
  4. Wahh akak cool+comel kot ur layout..haha followed u oredi

    ReplyDelete
  5. wah! hebatnya! agaknya mcm manalah mommy sha ni buat? mommy buat dekat website mana ni? beritahu please !!

    ReplyDelete
  6. @Pumpkin Pie aka Ain/Kinbuat kat website mana???? saya coding sendirila... klu nk boleh order tq

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™