Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Business Doll - Halim

Assalamualaikum W.B.T.

Saya dah lama tak publish doll yang didesingkan... hehehe biasanya saya terus publish dengan template terus.

tapi kali ni... hanya doll sahaja yang di order..:D templatenya...orangnya mahu design sendiri...:D

Saya memang teruja sebab... yang mengordernya adalah lelaki..:p Halim namanya...seorang usahawan muda... yang menjalankan perniagaan cenderahati eh. ke cenderamata? mana satu ek? hehehe...

Saya tak sangka doll dan template yang saya design menarik minat customer lelaki juga...:D kita design saya universal ke ni... hehe ada lagi sorang customer lelaki...tapi.. tak siap lagi...turnnya lambat lagi...:D

Halim mahukan doll yang bercirikan seorang usahawan muda yang berumur sekitar 20an, memakai suit hitam dan juga stail ala2 korea gitu...:D

sambil2 cari idea untuk design template customer lain...saya siapkan doll untuk halim ni...:)

alhamdulillah first draft halim dah terima...

Terima kasih Halim...sudi order doll dengan akk...semoga bisnes sentiasa sukses ...:) Jemputla ke blog Halim iaitu AHM COLLECTION untuk cuci mata sambil menempah jika ada yang berkenan...:)

14 Comment (s):

  1. Salam kak..
    Wah cantik nya doll tu.. Akak mmg hebat.. Bkn senang nak buat doll..

    Kang ni femes dgn doodle.. Tp akak punya lain dari yg lain.

    ReplyDelete
  2. @Aidanatasya
    terima kasih dik...:)
    Alhamdulillah...:)

    ReplyDelete
  3. Mmg ala2 korean ler mommy.. God job again.. :D Handsome dollynya.. ;p

    ReplyDelete
  4. Thanks kak sudi publish kat sini. Malu pulak rasenye..hehe

    ReplyDelete
  5. perghh ! kacak ! hensem ! macho ! cair doe ...

    eh, over pulak.

    thumbs up, kak ^_^

    ReplyDelete
  6. perrrgg, cantiknyer kak;)

    ReplyDelete
  7. Sha...kak ina tngok template tu macam awak je yg buat ek...he he...

    ReplyDelete
  8. Patutlah masa mula2 tgk dah ingat awat lah ghupa doll nie mcm muka org korea...tup2 mmg dia nak muka doll lagu tu ye...hee hee...mmg cute dan encem!

    Latest two entries:
    Safi Rania Gold
    Art Time With Arissa The Painter!

    ReplyDelete
  9. wooo smart giler...buat satu muke macam uncle :)

    ReplyDelete
  10. owh sungguh tak tidur malam tengok doll ni. kacak bangat.

    ReplyDelete
  11. kacak2..hehehe..bestnye pandai wat doll gini..saya ni nak tiru2 tu senang la kot kan...tp nak dapatkan touch sendri yang bezakan ngan doll2 lain yang payah tu..sha punye skill mmg dah nampak improvement sangat2 dah ni..

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™