Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Kenaikan Harga Design : Blog Template, Watermark, Blog Badge dan lain2...

Saya rasa setelah lama mendesign... design saya makin better day by day... Insyaallah... kepakaran pun dah meningkat hasil daripada proses pembelajaran yang saya lakukan sendiri dengan En.Google dan dibantu oleh my sifu... Kak Emila dan juga teman2 yang sentiasa memberi semangat dan pendapat... Cha, Ibu Aqil... dan ramai lagi... maaf tak sebut...tapi ... saya sangat2 berterima kasih hanya Allah yang dapat membalas jasa baik kalian... amin... terima kasih untuk jiya..si pengembala kambing di littlecolourshop.blogspot.com kerana memberi pendapat tentang harga baru...dan memberi beberapa cadangan...

Mulai Esok...charge untuk blog design akan dinaikkan...begitu juga dengan servis2 lain... maklumla kos hidup makin meningkatkan... since saya rasa saya berkeyakinan nak mendesign pelbagai tema untuk template.. Harga pun patut dinaikkan...sampai bila nak duduk di takuk lama kan... dan sampai bila nak maju...sedangkan hasil kerja yang saya lakukan adalah dengan sepenuh hati saya dan banyak meluangkan masa untuk memberi yang terbaik buat klien yang mengorder nya...

Sesiapa yang nak order...make sure plan awal2 ya bila nak guna. jangan last minute nak guna baru nak order... saya tak nak rushing2 then you all push me untuk siapkan design,...sebab saya tak beli design kat luar...saya guna akal dan fikiran untuk memikirkan konsep dan juga nak lukis doll2 bersesuaian dengan tema template yang didesign.

Kalau nak template/design yang cantik2... bertepatan dengan ciri yang anda kehendaki...kerjasama anda juga amat2 saya alukan... dan sila cek jadual kerja saya... saya mempunyai masa untuk mendesign...tapi saya tidak boleh fokus 24 jam untuk mendesign... anda harus memberi masa juga kepada saya untuk mendesign,  as a human being...saya juga ada tuntutan tanggungjawab...:)

Dan kepada yang memahami... jutaan terima kasih... hugs untuk you all...:) your understanding make me feel very happy...:) rasa macam diri ini dihargai... dan alhamdulillah...semua customer saya pun semuanya memang sabar dan memahami keadaan saya... terima kasih...:)

8 Comment (s):

  1. glad to heard that Sha..price pun affordable.keep it up..don wori we always support u.do take care.. :)

    ReplyDelete
  2. all the best...dn moga makin success ya! ^_^..yg pntg sha happy dgn apa yg dilakukan..chaiyok2x..lalala..

    ReplyDelete
  3. Mmg sha patut naik kan price coz ur design sgt2 cute dan chantek! Semoga rezeki utk sha melimpah ruah hendaknya :)

    ReplyDelete
  4. good2 do ur best, akak mmg ade niat nak tuko langsir umah tp lom ada theme

    ReplyDelete
  5. Betul tu mommy..kos taraf hidup semakin meningkat.Insya Allah customer faham...

    ReplyDelete
  6. good mommy, peningkatan yg bagus.. semoga mommy terus sukses.. Amin!!!! mahal murah apa yg plg penting adalah kualiti & keikhlasan hati.. :D

    ReplyDelete
  7. biar murah asalkan ade kualiti (:
    jemput mummy jenguk blog saya (:
    www.natasyaeve.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™