Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Hari ni 27/04/2011 : Saya Cuti

Assalamualaikum W.B.T

Hari ni...

saya nak cuti...huhu setelah lama tak bercuti...

Hari ni...

Saya nak uruskan beberapa perkara...
1.Nak setelkan urusan bank...
2. Nak Shopping barang penting untuk saya n family...

Setiap email dan juga kerja2 yang masih terbengkalai...saya akan balas dan sambung malam nanti...

Hari ini...

My Hubby kerja pagi... jadi malam ni boleh la dia jaga khalis dan saya design...:)

Insyaallah... dalam minggu ni akan siap beberapa kerja yang masih pending tu...:)
Harap semua yang menunggu bersabar ya... i'm working on your template...
dan terima kasih untuk semua yang memahami...

P/s: gara2 saya selalu tidur selepas subuh...saya terlupa Khalis belum lagi ambil immunisasi...:( Kenapa boleh lupa... huhu Ingat esok nak pergi...

4 Comment (s):

  1. Alahai mommy.. Selamat bercuti dear.. :D

    ReplyDelete
  2. Happy cuti Mommy :)
    Btw,cuti2 pun kena wat keje gak,muahaha,tanggungjawab s'org ibu.

    ReplyDelete
  3. wah bizi sungguh sha ye..smpai lupa inject khalis,hihi..btw rest byk2 & smoge dpt siapkan keja2 sha tu..

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™